AUTOin

Η νέα BMW Σειρά 7 έτοιμη για μια πολυτελή εμπειρία κορυφής


Η οδηγική απόλαυση και εμπειρία, με τη νέα BMW Σειρά 7, φτάνουν σε πρωτοφανή ύψη στην πολυτελή κατηγορία. Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στη Σαγκάη, ακολουθεί η καμπάνια λανσαρίσματος, με κεντρικό στοιχείο ένα έντονα συναισθηματικό βίντεο, που έχει σχεδιαστεί για χρήση σε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας. Στόχος είναι, μέσα από ατμοσφαιρικές εικόνες, να αναδειχθεί η νέα BMW Σειρά 7 ως την τέλεια επιλογή για άτομα που δεν πτοούνται από κανένα εμπόδιο, αλλά ακολουθούν το δικό τους δρόμο με σιγουριά και αυτοπεποίθηση.

Το βίντεο με τίτλο “Above the Clouds” (‘Πάνω από τα Σύννεφα’), σε σκηνοθεσία του Αμερικανού Dan DiFelice, παρουσιάζει τον πιλότο ενός ιδιωτικού αεροπλάνου, ο οποίος μετά από απαγορευτικό απογείωσης λόγω κακοκαιρίας, παίρνει μια αυθόρμητη απόφαση. Ανταλλάσσει το “cockpit” του με αυτό της νέας BMW Σειράς 7 και επιταχύνει αριστοτεχνικά στον σκοτεινό και βροχερό διάδρομο, χωρίς τίποτα να τον σταματά. Τον βλέπουμε να οδηγεί σε ένα επιβλητικό ορεινό τοπίο και να ανεβαίνει όλο και ψηλότερα. Στη συνέχεια, τον παρακολουθούμε να περνά μέσα από τα σύννεφα και να ξαναβγαίνει στο φως, με τον ήλιο να λάμπει στο βάθος, αφήνοντας πίσω την καταιγίδα. Η βασική σκηνή αποτυπώνει τη μετουσίωση της πολυτέλειας, με φόντο ένα μεγαλειώδες σκηνικό που παραπέμπει σε ταξίδι με αεροπλάνο, αλλά στο σενάριο, η ίδια αίσθηση επιτυγχάνεται με τη νέα BMW Σειρά 7.

Το πολυτελές sedan, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, συμβολίζει την υπέρβαση των ορίων με δική μας απόφαση και αυτοπεποίθηση, την επέκταση της ελευθερίας της ατομικής μετακίνησης και τους νέους ορίζοντες που ανοίγονται. «Με το δυναμικό χαρακτήρα της, η νέα BMW Σειρά 7 ενσαρκώνει τον τρόπο ζωής ενός target group που ακολουθεί στόχους και ιδέες αποφασιστικά, ατομικά και ανεξάρτητα από τα όποια εξωτερικά εμπόδια», σχολιάζει ο Uwe Dreher, Διευθυντής Επικοινωνίας Μαρκών BMW, BMW i και BMW M.

Μετά τις νέες BMW Σειρά 8 Coupé, BMW Σειρά 8 Cabrio και BMW X7, η νέα BMW Σειρά 7 είναι το τέταρτο μοντέλο που λανσάρεται στο πλαίσιο της νέας ‘εικόνας’ της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία, με νέα ‘υπογραφή’ και το όνομα της εταιρίας Bayerische Motoren Werke, γραμμένο ολόκληρο. Για το BMW Group, το λανσάρισμα πολυτελών μοντέλων είναι ένας από τους στόχους που τέθηκαν στην εταιρική στρατηγική NUMBER ONE > NEXT, ώστε να εξασφαλιστεί η βιώσιμη ανάπτυξη στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές. Επιπλέον, η νέα BMW Σειρά 7 διαθέτει μία μοναδική σειρά καινοτομιών στους τομείς ACES (Autonomous, Connected, Electrified, Services/Shared) που υπηρετούν το όραμα του μέλλοντος.

Ολόκληρη η καμπάνια λανσαρίσματος έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τη νέα αισθητική προσέγγιση της μάρκας στην πολυτελή κατηγορία. Όπως στο βίντεο της καμπάνιας, όλα τα υπόλοιπα υλικά επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένων των εντύπων πωλήσεων και των online καναλιών της νέας BMW Σειράς 7, είναι αρμονικά συντονισμένα  μεταξύ τους για να προσφέρουν στα target group μία ολοκληρωμένη εμπειρία. «Η καμπάνια λανσαρίσματος της νέας BMW Σειράς 7 υπογραμμίζει το μοναδικό συνδυασμό προσωπικότητας, αποκλειστικότητας και καινοτομίας, χρησιμοποιώντας ατμοσφαιρικές εικόνες και συναισθηματική σκηνοθεσία», σχολιάζει η Kirsty Skinner-Gerth, Επικεφαλής Μάρκετινγκ Διεθνών Καμπανιών, Καλλιτεχνικής Επιμέλειας, Κινηματογραφικού Υλικού και Ψυχαγωγίας.

Την καμπάνια δημιούργησε το BMW Group σε συνεργασία με την Serviceplan Campaign International. Εκτός από το φιλμ της καμπάνιας, η παραγωγή έφτιαξε επίσης ένα προϊοντικό βίντεο και αρκετές μικρότερες εκδόσεις για τα διαφορετικά κανάλια των social media. Με αυτό τον τρόπο, η κινηματογραφική ατμόσφαιρα, που συμβολίζει το χαρακτήρα της νέας BMW Σειράς 7, μεταφέρεται με αυθεντικό τρόπο σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Διαβαστε επισης