Επιχειρήσεις

Η Lidl επενδύει 100 εκατ. στην Ελλάδα


Την ώρα που η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα σουπερμάκετ βρίσκεται στα πρόθυρα πλήρους κατάρρευσης  με κίνδυνο πρόκλησης καταστροφικού ντόμινο στην αγορά, οι υγιείς δυναμικές επιχειρήσεις του κλάδου κερδίζουν έδαφος και σχεδιάζουν περαιτέρω επέκταση των δικτύων τους.

Η γερμανική Lidl υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα 100 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία μεγάλων καταστημάτων "νέας γενιάς", με ενιαία αρχιτεκτονική, μεγάλους χώρους και λειτουργική διαρρύθμιση.

 Η ισχυρή κεφαλαιακή βάση της εταιρείας και οι υψηλοί ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων της, της δίνουν τη δυνατότητα να κινηθεί γρήγορα για να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες επέκτασης στην ελληνική αγορά.

Το πρώτο κατάστημα "νέας γενιάς" με το οποίο ξεκίνησε η υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος, εγκαινιάσθηκε στις 7 Ιουλίου στο Ηράκλειο της Κρήτης, στη συνοικία Αλικαρνασσός. Σήμεα εγκαινιάζεται το δεύτερο στα Διαβατά Θεσσαλονίκης.

Επισημαίνεται ότι η Lidl είναι μία από τις ελάχιστες μεγάλες αλυσίδες λιανικών πωλήσεων που σε συνθήκες οικονομικής κρίσης και μειούμενης καταναλωτική ζήτησης στην ελληνική αγορά,  επιτυγχάνει αύξηση πωλήσεων.

Κατά το πρώτο φετινό τετράμηνο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 6,2% και ανήλθαν σε 475 εκατ. ευρώ.