Πολιτική

Η LEGO κόβει τις διαφημίσεις στη Daily Mail, λόγω "κιτρινισμού"


Μεγάλες διεθνείς εταιρείες που υιοθετούν ηθικούς κώδικες για να προστατεύουν τη δημόσια εικόνα τους, ανταποκρίνονται στην καμπάνια Stop Funding Hate και παύουν να διαφημίζονται σε εφημερίδες και κανάλια που υποκινούν ρατσιστικό και θρησκευτικό μίσος, ή επιδίδονται σε σπίλωση ανθρώπων.

 Η παγκοσμίως γνωστή δανέζικη εταιρεία συναρμολογούμενων παιχνιδιών LEGO, ανακοίνωσε ότι κόβει τις διαφημίσεις στη βρετανική εφημερίδα Daily Mail, με την οποία συνεργαζόταν επίσης, προσφέροντας δώρα σε αναγνώστες της.

Αιτία ήταν το πρόσφατο πρωτοσέλιδο της Daily Mail, που χαρακτήριζε «εχθρούς του λαού» τους τρεις ανώτατους δικατές, οι οποίοι απεφάνθησαν ότι το Κοινοβούλιο της Βρετανίας πρέπει να έχει λόγο στο Brexit. Στο δημοσίευμα αυτό η εφημερίδα παρέθετε τις φωτογραφίες των δικαστών, αφήνοντας υπονοούμενα για την ιδιωτική τους ζωή.

Η δανέζικη εταιρεία αποφάσισε να κόψει τις διαφημίσεις από τη Daily Mail, όταν στα κεντρικά γραφεία της έφθασε η επιστολή ενός Βρετανού πατέρα μικρού παιδιού. Στην επιστολή εξηγούσε την αγάπη του για τα LEGO και πώς αυτή πέρασε στο παιδί του, αλλά τόνιζε: «Δεν μπορώ να παίρνω την εφημερίδα για τις προσφορές που δίνετε μέσω αυτής, γιατί αυτού του είδους οι εφημερίδες λένε ψέματα για τους ανθρώπους, σπέρνουν μίσος για μερικούς από τους φίλους του παιδιού μου στο σχολείο. Ακόμα και το παιδί το αντιλαμβάνεται»