Επιχειρήσεις

Η Coca Cola 3Ε χάνει το Campari και ο «Καρούλιας» το «Ούζο 12»


Αποδυναμώνεται η παρουσία της Coca Cola 3Ε στην ελληνική αγορά αλκοολούχων ποτών, καθώς διακόπτεται η συνεργασία της με τον ιταλικό οίκο Campari, ο οποίος αναλαμβάνει ο ίδιος την διανομή-εμπορία των προϊόντων του δημιουργώντας νέα θυγατρική στην Ελλάδα.

Η απώλεια δεν είναι σημαντική όσον αφορά τον τζίρο, δεδομένου ότι τα προϊόντα  αυτά (Campari, Aperol κλπ) αντιπροσωπεύουν μικρό ποσοστό του κύκλου εργασιών της 3E. Το σημαντικότερο είναι ότι ανακόπτεται η δυναμική επέκτασης των εργασιών της στον τομέα αλκοολούχων ποτών.

Η αλλαγή στρατηγικής του ιταλικού οίκου στην ελληνική αγορά επηρεάζει κι άλλες μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου, όπως την εταιρεία «Καρούλιας», που έχει ηγετική παρουσία στον τομέα εισαγωγής-εμπορίας -διανομής οινοπνευματωδών.

 Η «Καρούλιας» ήταν μέχρι τώρα αποκλειστικός διανομές του «Καρούλιας» του «Ούζου 12», που παρασκευάζεται από την «Καλογιάννης - Κούτσικος». Η εταιρεία αυτή έχει εξαγοραστεί από τον όμιλο Campari και είναι 100% θυγατρική του. Τώρα οι Ιταλοί αποφασίζουν να διακόψουν την συνεργασία με τον «Καρούλια» και να αναθέσουν τη διανομή του προϊόντος στην εταιρεία Beverage World, του κυπριακών συμφερόντων ομίλου Φωτιάδη.

 Το «Ούζο 12» πραγματοποιεί ετήσιο τζίρο περίπου 15 εκατ. ευρώ. Η παραγωγός εταιρεία «Καλογιάννης - Κούτσικος» που έχει εξαγοραστεί από την Campari εμφανίζει ετήσια κέρδη της τάξεως των 3,5 εκατ. ευρώ κατά μέσο όρο την τελευταία τριετία

Διαβαστε επισης