Πολιτική

Η ΑΒΒ τροφοδοτεί μεγαλύτερο αριθμό ηλεκτροκίνητων λεωφορείων στο Λουξεμβούργο


 Οι ταχυφορτιστές της ΑΒΒ φορτίζουν τα υβριδικά ηλεκτροκίνητα λεωφορεία Volvo μέσα σε λίγα λεπτά στο τερματικό σταθμό τους, καθώς η πόλη του Λουξεμβούργου αυξάνει τις επενδύσεις στην αυτοκίνηση που είναι φιλική προς το περιβάλλον
Η ΑΒΒ ανέλαβε νέα παραγγελία για προμήθεια ταχυφορτιστών σε πέντε νέα υβριδικά ηλεκτροκίνητα λεωφορεία Volvo για την πόλη του Λουξεμβούργου. Άλλη μια παραγγελία σε συνεργασία με τα λεωφορεία Volvo είχε τοποθετηθεί το προηγούμενο έτος. Όλοι οι σταθμοί και τα λεωφορεία θα παραδοθούν στο τέλος του 2016, με έναν από τους ταχυφορτιστές να τοποθετείται στον κεντρικό σταθμό της πόλης.

"Η απόφαση να ξεκινήσει η λειτουργία των πρώτων υβριδικών ηλεκτροκίνητων λεωφορείων στο τέλος του 2016 στην πόλη του Λουξεμβούργου, εναρμονίζεται με την συνεχή προσπάθειά μας για μια φιλική προς τον άνθρωπο και το περιβάλλον πόλη. Η κοινωνία μας θα ωφεληθεί άμεσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο έχει στόχους ένα καθαρότερο περιβάλλον, μειωμένα επίπεδα θορύβου και αυξημένη άνεση στην διάρκεια των διαδρομών με τα λεωφορεία. Αυτό το φιλόδοξο, πρωτοποριακό πρόγραμμα αποτελεί αφετηρία για τη δημιουργία ενός αστικού δικτύου λεωφορείων με μηδενικούς ρύπους στην πόλη του Λουξεμβούργου στο κοντινό μέλλον" επισήμανε ο Sam Tanson, αντιδήμαρχος και υπεύθυνος για θέματα οικονομίας και μεταφορών του Λουξεμβούργου.

Περίπου 160.000 άνθρωποι μετακινούνται από και προς την πόλη του Λουξεμβούργου σε καθημερινή βάση. Η κυβέρνηση πραγματοποιεί επενδύσεις στην βιώσιμη κινητικότητα με στόχο να μειωθεί η κίνηση και το συνολικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Η πόλη έχει στόχο την μείωση τουλάχιστον 20% των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το τέλος του 2020.

Για την ΑΒΒ είναι η δεύτερη εμπορική συμφωνία που συνάπτεται με την εταιρεία Volvo Buses μέσα στο 2016. Τον Φεβρουάριο, η ΑΒΒ ανακοίνωσε την ανάληψη παραγγελίας για την τροφοδοσία έντεκα υβριδικών ηλεκτροκίνητων λεωφορείων Volvo για την πόλη Namur, στο Βέλγιο. "Οι επενδύσεις που αφορούν στην βιώσιμη κινητικότητα και στοχεύουν στη μείωση της συμφόρησης και παράλληλα στην βελτίωση του εισπνεόμενου αέρα συνεχώς αυξάνονται" υπογράμμισε ο υπεύθυνος του τομέα Discrete Automation and Motion της ΑΒΒ. "Ως μέρος της στρατηγικής της εταιρείας μας, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε προϊόντα που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση και στοχεύουμε σε στενές συνεργασίες με εταιρείες όπως η Volvo για να παρέχουμε λύσεις που ταιριάζουν στις πόλεις και στις δημόσιες συγκοινωνίες που έχουν."

Οι ταχυφορτιστές λεωφορείων της ΑΒΒ

    Μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν στις γραμμές των υπαρχόντων λεωφορείων (ο ανεστραμμένος παντογράφος (inverted pantographer) επιτρέπει την χρήση ενός χαμηλού κόστους και βάρους διεπαφέα στην οροφή του λεωφορείου)
    Ο σχεδιασμός των εξαρτημάτων επιτρέπει φορτίσεις 150 kW, 300 kW ή 450 kW
    Η αποδεδειγμένη πολύ καλή συνδεσιμότητα των φορτιστών της ΑΒΒ επιτρέπει μέγιστη διαθεσιμότητα, υψηλούς χρόνους ομαλής λειτουργίας και άμεση επίλυση θεμάτων συντήρησης.
    Το IEC 61851-23, διεθνές πρότυπο για την ταχυφόρτιση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, εξασφαλίζει ότι υπάρχουν τα κατάλληλα συστήματα ασφαλείας, ότι ο ηλεκτρικός σχεδιασμός καταρτίστηκε σύμφωνα με τους κανονισμούς και η αρχιτεκτονική του συστήματος καθώς και οι αρχές λειτουργίας του θα μπορούν να υποστηρίζουν στο μέλλον μια ευρύτερη κοινότητα αυτοκίνησης.


Σχετικά με τα υβριδικά ηλεκτρικά λεωφορεία Volvo 7900

    Μπορούν να εκμεταλλεύονται την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 70% του χρόνου λειτουργίας τους
    Είναι αθόρυβα και χωρίς ρύπους όταν κινούνται με ηλεκτρισμό
    Καταναλώνουν 60% λιγότερη ενέργεια* σε σύγκριση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο λεωφορείο
    Έχουν λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 75% μέχρι και 90% σε σύγκριση* με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο λεωφορείο (ανάλογα με το καύσιμο που χρησιμοποιείται)
    Είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρικό κινητήρα, μπαταρίες και ένα μικρό πετρελαιοκινητήρα
    Οι μπαταρίες επαναφορτίζονται στους τερματικούς σταθμούς μέσα σε 4-6 λεπτά


(*εκτιμώμενη τιμή για μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων σε σύγκριση με μια μηχανή ντίζελ Euro 6.)

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις