Το brand Hugo του Hugo Boss παρουσίασε ένα νέο πρότζεκτ, την πλατφόρμα μουσικής "Hugo Louder", που έχει στόχο να «ενισχύσει τις φωνές εμπνευσμένων καλλιτεχνών και νέων ταλέντων που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο».
Το νέο εγχείρημα στηρίζεται στη νοοτροπία του brand, που συνδέεται στενά με την ποπ κουλτούρα, ιδίως τη μουσική.
Σε μηνιαία βάση η πλατφόρμα "Hugo Louder" θα δίνει σε καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο μια σκηνή για να παρουσιάζουν τη μουσική τους και να μιλήσουν για όσα έχουν σημασία για εκείνους.
Η πλατφόρμα θα αναδείξει ανερχόμενα ταλέντα, αλλά και γνωστούς μουσικούς που «αντιπροσωπεύουν το DNA της μάρκας όπως ο ράπερ Kelvyn Colt» σύμφωνα με το brand Hugo.
Εξερευνώντας τις προσωπικές εμπειρίες κάθε καλλιτέχνη, η σειρά θα ασχοληθεί επίσης με τα «πιο σημαντικά ζητήματα του παρόντος» και θα περιλαμβάνει ζωντανές παραστάσεις, αποκλειστικές συνεντεύξεις και άλλο περιεχόμενο.
Η μάρκα βασίζεται στην εμπειρία της με το "Hugo Tracks", το οποίο ξεκίνησε το 2012 παρουσιάζοντας μπάντες και δράσεις από την ηλεκτρονική μουσική σκηνή. Τα τελευταία χρόνια, το brand Hugo ανέπτυξε μια ισχυρή συνεργασία με τον τραγουδιστή-τραγουδοποιό Λίαμ Πέιν, ο οποίος είναι επίσης πρεσβευτής της μάρκας.
«Η μακροχρόνια σχέση μεταξύ του Hugo και της μουσικής είναι βαθιά. Εμείς, πιστεύουμε στη μουσική και τη μόδα ως πολιτιστικές δηλώσεις αυτοέκφρασης. Με το πιο πρόσφατο πρότζεκτ, θέλουμε να παρέχουμε πλατφόρμα στις φωνές του μέλλοντος, προσκαλώντας καλλιτέχνες και το κοινό σε όλο τον κόσμο για την περιπέτεια που ανοίγεται» σχολίασε ο Λιούντερ Φρομ, διευθυντής παγκόσμιου μάρκετινγκ του Hugo, σε δελτίο Τύπου.
Αφού αποκάλυψε τα δικά της κανάλια στα Apple Music, Deezer και Spotify νωρίτερα αυτό το έτος, το επόμενο βήμα για τη "Hugo Louder" ήταν η εφαρμογή για κινητά που παρουσιάστηκε στα μέσα Μαρτίου.