Η HORECA είναι μια έκθεση που απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία που προέρχεται από το χώρο των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης. Η έκθεση αυτή έχει καταξιωθεί ως η κορυφαία έκθεση για τον τουριστικό και τον ευρύτερο επισιτιστικό κλάδο. Προσέφερε και φέτος σε όλους τους επιχειρηματίες / επαγγελματίες επισκέπτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν πολλά νέα προϊόντα από τους καλύτερους και μεγαλύτερους προμηθευτές της ελληνικής και ξένης αγοράς, να διευρύνουν τον κύκλο επαφών τους και να ενημερωθούν μέσα από μια σειρά στοχευμένων εκδηλώσεων και σεμιναρίων.
Συγκεκριμένα, η έκθεση HORECA απευθυνόταν σε κάθε επαγγελματία που ασκεί ή ενδιαφέρεται να ασκήσει δραστηριότητα σε κάποια από τις ακόλουθες κατηγορίες:
Σύμφωνα και με την ενημέρωση από τους διοργανωτές, η HORECA είναι μια έκθεση που απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία που προέρχεται από το χώρο των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης. Η έκθεση αυτή έχει καταξιωθεί ως η κορυφαία έκθεση για τον τουριστικό και τον ευρύτερο επισιτιστικό κλάδο. Προσέφερε και φέτος σε όλους τους επιχειρηματίες / επαγγελματίες επισκέπτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν πολλά νέα προϊόντα από τους καλύτερους και μεγαλύτερους προμηθευτές της ελληνικής και ξένης αγοράς, να διευρύνουν τον κύκλο επαφών τους και να ενημερωθούν μέσα από μια σειρά στοχευμένων εκδηλώσεων και σεμιναρίων.
Συγκεκριμένα, η έκθεση HORECA απευθυνόταν σε κάθε επαγγελματία που ασκεί ή ενδιαφέρεται να ασκήσει δραστηριότητα σε κάποια από τις ακόλουθες κατηγορίες:
• Ξενοδοχεία
• Ενοικιαζόμενα Δωμάτια – Ξενώνες
• F&B Managers Ξενοδοχείων
Καφετέριες Μπαρ Εxecutive Chef – Μάγειροι - Aγροτοτουριστικές επιχειρήσεις - Χονδρεμπόριο Τροφίμων - Αλυσίδες Εστίασης -Εταιρείες Catering - Όμιλοι Καφεστίασης
Εκθέτες και εκθέματα
Οι εταιρείες εκθέτες στη HORECA κάλυψαν όλο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στον εξοπλισμό και στην τροφοδοσία Ξενοδοχείων και χώρων Μαζικής Εστίασης. Οι βασικές κατηγορίες εκθεμάτων ήταν οι ακόλουθες:
Επίπλωση ξενοδοχείων-καθιστικά
Eπίπλωση Δωματίου • Στρώματα • Λευκά είδη • Κουρτίνες • Μοκέτες • Καθιστικά • Εξοπλισμός μπάνιου • Amenities
Κατασκευή- ανακαίνιση ξενοδοχείων
• Δομικά υλικά • Δάπεδα • Αίθρια • Σκίαση • Φωτισμός • Πισίνες • Spa • Κλιματισμός • Επεξεργασία νερού • Πόρτες - Κλειδαριές
Εξοπλισμός κουζίνας-μηχανήματα
• Μηχανήματα κουζίνας • Εξοπλισμός Εστίασης • Φούρνοι • Ψυγεία • Πλυντήρια
Επιτραπέζιος εξοπλισμός
• Πορσελάνες • Μαχαιροπήρουνα • Eίδη Σερβιρίσματος • Εξοπλισμός Catering-Βuffet
Η φετινή διοργάνωση ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη και φάνηκε να είχε ξεπεράσει τα περισσότερα προβλήματα που είχε αντιμετωπίσει σε προηγούμενες διοργανώσεις. Η έκθεση σε όλους της τομείς παρουσίαζε την εικόνα μιας διεθνούς διοργάνωσης που πληρούσε τις περισσότερες από τις σύγχρονες επαγγελματικές προδιαγραφές.
Σύμφωνα με ενημέρωση από τους διοργανωτές, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας των εκθετών της, η HORECA στη φετινή διοργάνωση είχε προετοιμάσει ένα οργανωμένο πρόγραμμα φιλοξενίας επιλεγμένων ξένων επιχειρηματιών της Ξενοδοχίας και της Μαζικής Εστίασης, από τις Βαλκανικές χώρες, τη Μ.Ανατολή και τη Β.Αφρική.
Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, η HORECA 2016 με στοχευμένες ενέργειες προβολής της έκθεσης στο εξωτερικό και επενδύοντας πάνω από 100.000 ευρώ στόχευσε να προσελκύσει περισσότερους από 850 διεθνείς επισκέπτες, από τους οποίους οι 250 είχαν ενταχθεί στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα full hosted buyers της έκθεσης και πραγματοποίησαν χιλιάδες b2b συναντήσεις με τους εκθέτες.
Η Μαργαρίτα Μανούσου, τουριστική συντάκτρια στο Σοφοκλέουςin.gr, πέρασε πολλές ώρες στην έκθεση και μίλησε με αρκετούς εκθέτες ενώ παραβρέθηκε και σε ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις.
Ανάμεσα στους εκθέτες που μίλησε ήταν και η εταιρεία COCO-MAT ABEE, Eπίπλωση-διακόσμηση δωματίου – Στρώματα, Λευκά είδη. Σύμφωνα με ενημέρωση από τον εκπρόσωπο της εταιρείας, η Coco-Mat παίρνει μέρος στην έκθεση HORECA τα τελευταία 4 χρόνια και έχει διαπιστώσει σε αυτήν την πορεία πολύ σημαντικά αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα αυτά έχουν να κάνουν με ολοκλήρωση συνεργασιών με ξενοδόχους με την υποστήριξη επαφών που ήδη έχουν γίνει από το μεγάλο δίκτυο πωλήσεων που διαθέτει η COCO-MAT σε όλη τη χώρα και μέσα ακριβώς από αυτό το δίκτυο έχει καταφέρει να διεισδύσει στην αγορά των ξενοδοχείων.
Ο λόγος που η COCO-MAT παίρνει μέρος στην έκθεση είναι για να δώσει την ευκαιρία στους εκατοντάδες επισκέπτες που θα περάσουν από την έκθεση να συναντηθούν με τους εκπροσώπους της COCO-MAT, να δουν τα νέα της προϊόντα, να υπενθυμίσει και επιβεβαιώσει με αυτόν τον τρόπο τη δυναμική της παρουσία στον ξενοδοχειακό χώρο.
Άλλωστε στην πολιτική της COCO-MAT είναι να προσφέρει και φιλοξενία στους επισκέπτες ξενοδόχους, τους σημερινούς ή αυριανούς πελάτες της, στα ιδιόκτητα ξενοδοχεία που διαθέτει στην Αθήνα και Κηφισιά ή και σε άλλα ξενοδοχεία συνεργαζόμενων ξενοδοχείων με τα οποία διατηρεί διαχρονικά συνεργασία.
Όσον αφορά στη φετινή διοργάνωση ο εκπρόσωπος της COCO-MAT σημείωσε ότι οι επισκέπτες ήταν στο μεγαλύτερο βαθμό ξενοδόχοι παρουσιάζοντας αύξηση πάνω από 50% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Θεωρούν μάλιστα ότι από το περίπτερό τους πέρασαν συνολικά περίπου 2500 ξενοδόχοι.
H Μαργαρίτα Μανούσου είχε προσκληθεί και παρακολούθησε και την ετήσια συνάντηση της HotelBrain πραγματοποιήθηκε το Σάβατο 13 Φεβρουαρίου στο πλαίσιο της έκθεσης HORECA. Όπως ενημέρωσε η εταιρεία η φετινή διοργάνωση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο προσέλευσης. Περισσότεροι από 500 συνεργάτες, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, άνθρωποι-κλειδιά του τουρισμού αλλά και εκπρόσωποι του Τύπου έδωσαν και φέτος το παρόν στην καθιερωμένη εκδήλωση της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρείας διαχείρισης ξενοδοχείων η οποία βραβεύθηκε στα περσινά World Travel Awards ως η «Κορυφαία Εταιρεία Διαχείρισης Ξενοδοχείων στην Ευρώπη».
Κατά τη διάρκεια της φετινής Συνάντησης, οι παρεβρισκόμενοι έλαβαν μια αντιπροσωπευτική εικόνα για την πορεία του τουρισμού της χώρας μας, όπως αυτή καταγράφηκε από τα περισσότερα από 130 ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η HotelBrain.
Highlight της Συνάντησης αποτέλεσε η ομιλία του guru του Destination Marketing & Mnagement Ισπανού Eulogio Bordas, ο οποίος αποκάλυψε στο κοινό τα trends που θα αναδείξουν τα ξενοδοχειακά καταλύμματα στην νέα παγκόσμια τουριστική πραγματικότητα και αναμένεται να ελκύσουν το επιπλέον 1 δις νέων τουριστών που θα προκύψει μέσα στην επόμενη 15ετία.
Επιγραμματικά αναφέρουμε ότι η HotelBrain διαχειρίζεται περισσότερα από 130 ξενοδοχεία σε 55 προορισμούς σε 7 χώρες.