Υποχώρηση σημείωσαν οι πωλήσεις της σουηδικής εταιρείας ειδών ένδυσης λιανικής Hennes & Mauritz, καθώς σύμφωνα με την ανακοίνωση μειώθηκαν και οι πελάτες στα καταστήματά της.
Οι πωλήσεις στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Νοεμβρίου, εκτός του ΦΠΑ, μειώθηκαν 4% σε σχέση με το περασμένο έτος, στις 50,39 δισ. κορόνες (6 δισ. δολάρια), ποσό που είναι σημαντικά χαμηλότερο από τις προσδοκίες της ίδιας της H&Ms. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της FactSet ανέμεναν πωλήσεις 54,07 δισ. κορόνων.
Η H&M έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, και παρολο που η διαδικασία ψηφιοποίησης είναι τώρα σε πλήρη εξέλιξη, η επιτάχυνση των πωλήσεων online δεν αντισταθμίζει πλήρως τη μειωμένη κίνηση στα καταστήματα σε διάφορες αγορές.
"Το τρίμηνο ήταν ασθενές για τα φυσικά καταστήματα του brand της Η&Μ, που επηρεάστηκαν αρνητικά από τη συνεχιζόμενη δύσκολη κατάσταση της αγοράς, με πτώση της κίνησης στα καταστήματα, εξαιτίας της συνεχιζόμενης μεταστροφής στη βιομηχανία", τόνισε η H&M.
Ο όμιλος λιανικής ανακοίνωσε ότι επισπεύδει το εν εξελίξει πρόγραμμα μεταμόρφωσης, συνεχίζοντας την ενσωμάτωση των φυσικών και ψηφιακών καταστημάτων και εντατικοποιώντας την βελτιστοποίηση των καταστημάτων.