Η σουηδική H&M, ανακοίνωσε σήμερα μια μικρότερη αύξηση των πωλήσεων του τέταρτου τριμήνου από ό,τι αναμενόταν και σημείωσε επίσης πως το γεγονός ότι άργησε η Black Friday φέτος, είχε αρνητική επίπτωση, σύμφωνα με το Reuters.
Οι καθαρές πωλήσεις την περίοδο Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου αυξήθηκαν κατά 9% σε 61,7 δισ. κορώνες (6,41 δισ. κολ.) από 56,4 δισ. πέρσι, Οι αναλυτές έκαναν, κατά μέσο όρο, πρόβλεψη αύξησης κατά 10% στα 62 δισ. κορώνες, σύμφωνα με το Refinitiv SmartEstimates.