Επιχειρήσεις

H&M: Αύξηση 12% στις πωλήσεις το δ' τρίμηνο


Αύξηση πωλήσεων  κατά 12%, ανακοίνωσε η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων και αξεσουάρ Hennes & Mauritz (H&M) για το τέταρτο τρίμηνο της χρονιάς.

Το τελευταίο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Νοεμβρίου, οι πωλήσεις, εξαιρουμένου του φόρου προστιθέμενης αξίας, ενισχύθηκαν κατά 12% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο , φτάνοντας στα 56,43 δισ. κορώνες Σουηδίας (4,94 δισ. δολάρια). Αυτή είναι και πρόβλεψη των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet.

Η εταιρεία μπορεί να έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της στο πεδίο των διαδικτυακών πωλήσεων, αλλά η μετάβαση της στο ίντερνετ έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς, συνεισφέροντας στη βελτίωση των πωλήσεων.

Οι πωλήσεις συμπεριλαμβανομένου του φόρου προστιθέμενης αξίας αυξήθηκαν στα 65,45 δισ. κορώνες, από 58,48 δισ. ενώ οι πωλήσεις συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σε τοπικά νομίσματα, ενισχύθηκαν κατά 6%.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα