Ανοδικά κινήθηκαν τα καθαρά κέρδη της Heineken NV το α΄ τρίμηνο ακολουθώντας την αύξηση του όγκου στις περισσότερες από 40 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται.
Η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη σχεδόν διπλάσια από τα περισυνά, ήτοι 168 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, σε σχέση με τα 94 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρονο,οστώσω ήταν σημαντικά χαμηλότερα από τα 299 εκατ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Οι όγκοι για το brand Heineken αυξήθηκαν 12% σε ετήσια βάση, κυρίως χάρη στην πρόοδο που σημειώθηκε στην Ανατολική Ευρώπη, στην Αφρική, στη Μέση Ανατολή, στην Ασία-Ειρηνικό και πιο ήπια, στη Λατινική Αμερική.
Οι ευρωπαϊκές δραστηριότητες ήταν σε πτώση εξαιτίας της πανδημίας και των συναφών περιορισμών, τόνισε η Heineken.