Επιχειρήσεις

H Marriott φέρνει το... μέλλον στα ξενοδοχεία της


 Καινοτόμες τεχνολογικές υπηρεσίες εισάγει στον παγκόσμιο ξενοδοχειακό κλάδο ο νέος συγχωνευμένος όμιλος ξενοδοχείων Marriott/Starwood

«Εκκολαπτήριο» των νέων αυτών τεχνολογιών αποτελεί η Aloft. Ήδη, 20 δωμάτια του Seaport Aloft στη Βοστώνη διαθέτουν εξοπλισμό για ενσωμάτωση του έξυπνου προσωπικού βοηθού Siri, της τεχνολογίας φωνητικών εντολών της Apple, που βοηθά τους επισκέπτες να βρίσκουν οτιδήποτε θέλουν στους χώρους του ξενοδοχείου. Θα μπορούν να του μιλούν μέσω του iPhone ή του iPad και θα μπορούν να ανοίγουν με ένα απλό παράγγελμα την τηλεόραση κ.α.

Επίσης, το brand Element λανσάρει ένα πρωτοποριακό concept δωματίου, ένα κοινόχρηστο δωμάτιο όπου έως πέντε επισκέπτες θα μπορούν να μοιράζονται έναν χώρο με μικρή κουζίνα, μεγάλη τηλεόραση και μπιλιάρδο. Το νέο concept θα προσφέρει ένα κοινό χώρο για διασκέδαση σε ιδιωτικό επίπεδο, ανταποκρινόμενο στις προσδοκίες των ταξιδιωτών, όπως αυτές αποτυπώθηκαν από τους τουριστικούς πράκτορες. 

Στα ευρωπαϊκού στυλ AC ξενοδοχεία, έμφαση δίνεται στο εξαιρετικό πρωινό, στην Aloft στα υγιεινά είδη διατροφής και υλικά με δυνατότητα για προετοιμασία εξατομικευμένου μενού για κάθε επισκέπτη, ενώ στα Moxy στη διασκέδαση από τα πιτζάμα πάρτι έως τα τατουάζ στο λόμπι. 

Το brand Element προωθεί και ένα concept ποτών, όπως φορητό καλάθι κρασιού που γεμίζει αυτόματα όταν ενεργοποιηθεί από την κάρτα δωματίου του επισκέπτη. 

Περαιτέρω, η Marriott λάνσαρε τον Ιανουάριο το πρώτο εργαστήρι καινοτομίας για pop-up ξενοδοχεία, δημιουργώντας ένα διαδραστικό μοντέλο εμπειρίας σε ξενοδοχείο στην καρδιά του Λος Άντζελες με χρηματοδότηση απευθείας από το κοινό.

Το εργαστήριο θα επιτρέπει σε επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, επισκέπτες, συνεργάτες και το κοινό να δουν, να αγγίξουν, να ακούσουν και να δοκιμάσουν μερικές από τις βελτιώσεις που μελετώνται για το μέλλον καινοτομιών της εταιρίας, που θα υλοποιηθεί στην Aloft και στο οικολογικό brand Element.

Στα τέλη του 2016, λειτουργούσαν 116 ξενοδοχεία Aloft και 23 Element σε όλο τον κόσμο, ενώ 150 Aloft και 73 Element βρίσκονταν σε στάδιο υλοποίησης. Το 2016 υπερδιπλασιάσθηκαν τα νέα συμβόλαια της Element σε σχέση με το 2015, ενώ τα ξενοδοχεία της Aloft παρουσίασαν αύξηση 37%.

Το 2017 η Marriott σχεδιάζει το άνοιγμα 33 Aloft και 14 Element ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο σε περιοχές όπως η Σεούλ, η Ν. Κορέα, το Σιάτλ, η Ουάσιγκτον και η Ιντιάνα.