Ο οίκος μόδας περνά στον τομέα της εστίασης ανοίγοντας το πρώτο του εστιατόριο στην Ιαπωνία.
Ειδικότερα, στις αρχές Φεβρουαρίου θα ανοίξει τις πύλες του το μεγαλύτερο κατάστημα της εταιρείας πολυτελών ειδών Louis Vuitton στην πόλη Οσάκα, όπου στον τελευταίο του όροφο θα λειτουργήσει και το πρώτο καφέ και εστιατόριο της εταιρείας.
Το καφέ θα ονομάζεται «Le Café V» και θα σερβίρει μενού του Ιάπωνα σεφ Yosuke Suga, ενώ θα έχει ακόμη μπαρ και βεράντα. Το εστιατόριο «Sugalabo V», θα σερβίρει μόνο δείπνο και θα είναι όμοιο με τη διάσημη ανοιχτή κουζίνα του εστιατορίου Sugalabo του Τόκιο. Το εστιατόριο αναμένεται να ξεκινήσει να εξυπηρετεί το κοινό στις 15 Φεβρουαρίου.
Το εσωτερικό του διαθέτει ναυτικές λεπτομέρειες ενώ στοχεύει στο να θυμίζει καράβι που επιπλέει στο νερό και η πρόσοψή του μοιάζει με πανιά που κυματίζουν.
Αν σχεδιάζετε να επισκεφτείτε την Οσάκα, μην παραλείψετε να βρεθείτε στο μοναδικό αυτό χώρο, αλλά φροντίσετε να κάνετε κράτηση, αφού το Sugarlabo V σερβίρει δείπνο μόνο σε λίγους επισκέπτες κάθε βράδυ.
Ο Louis Vuitton είναι ανάμεσα στους λίγους πολυτελείς οίκους που έχουν αρχίσει να συνοδεύουν τα ρούχα τους με δημιουργίες υψηλής γαστρονομίας. Ο οίκος Tiffany άνοιξε τo 2017 το Blue Box Tiffany, ενώ το Nordstrom στη Νέα Υόρκη συνεργάστηκε με το βραβευμένο σεφ του James Beard, Ethan Stowell για το νέο του εστιατόριο Wolf. Στο μεταξύ, το Saks Fifth Avenue έχει το L’Avenue, το δεύτερο κατάστημα του διάσημου παριζιάνικου μπιστρό, με τη δική του είσοδο πάνω στην 50th street. Όταν το εμπόριο προσπαθεί να διαχωρίσει τη θέση του από το online ισοδύναμό του, προσπαθεί να παρουσιάσει μια πλήρη εμπειρία.