Πολιτική

Gucci: Άνθρακες ο θησαυρός των 56 εκατ. ευρώ!


Βιάσθηκαν όσοι υποστήριξαν ότι, με την απόφαση του ΚΑΣ να μην παραχωρήσει την Ακρόπολη για επιδείξεις μόδας στον οίκο Gucci, η χώρα έχασε μια σπάνια ευκαιρία για έσοδα 56 εκατ. ευρώ, μακροπρόθεσμα. Τέτοιος "θησαυρός" απλώς δεν υπάρχει, όπως προκύπτει από διευκρινιστική ανακοίνωση του ιταλικού οίκου.

Πληροφορίες, τις οποίες δυστυχώς μετέδωσε και το Αθηναϊκό Πρακτορείο, έκαναν λόγο για υποσχέσεις του ιταλικού οίκου περί χορηγίας 2 εκατ. ευρώ και για "τεράστια οφέλη που θα προέκυπταν από τη διαφημιστική δαπάνη, αλλά και από τον ευρύτερο τηλεοπτικό χρόνο προβολής των μνημείων και της Αθήνας, που σε βάθος χρόνου υπολογίστηκε στα 55 εκ. ευρώ", όπως ανέφερε σχετικό τηλεγράφημα του ΑΠΕ.

Πριν η υπόθεση εξελιχθεί σε άλλο ένα θέατρο παραλόγου, με... κυνήγι χαμένου θησαυρού, η Gucci εξέδωσε ανακοίνωση, για να τονίσει ότι "διαψεύδει κατηγορηματικά" ("strongly denies") όσα ανέφερε η Repubblica και ελληνικά μέσα ενημέρωσης "περί ενός ποσού 56 εκατ. ευρώ, που ο Οίκος δήθεν προσέφερε για την πολιτιστική συνεργασία, που συνδέεται με project στην περιοχή της Ακρόπολης".

Οι σχετικές πληροφορίες χαρακτηρίζονται από εκπρόσωπο του οίκου ως "απολύτως εσφαλμένες" και "στερούμενες οποιασδήποτε βάσης", ενώ τονίζεται ότι όσοι τις δημοσίευσαν δεν είχαν λάβει επιβεβαίωση από την πλευρά της Gucci.

Συμπέρασμα; Όσοι εντός Ελλάδας έσπευσαν να πετροβολήσουν το "οπισθοδρομικό ΚΑΣ", επειδή δεν άδραξε την ευκαιρία να μετατρέψει την Ακρόπολη σε φόντο επιδείξεων μόδας, μπορούν να διατηρήσουν τον αφόρητο κομπλεξικό επαρχιωτισμό των απόψεών τους -η ρήση του Επιθεωρητή Χάρι για τις απόψεις, άλλωστε, είναι γνωστή και ισχύει απολύτως στην προκειμένο περίπτωση.

Δεν μπορούν, όμως, να συνεχίσουν την προσπάθεια παραπλάνησης της ταλαιπωρημένης από την κατάρρευση της οικονομίας κοινής γνώμης, προβάλλοντας θεωρίες για τη σπάνια ευκαιρία, που δήθεν χάθηκε, να ανταλλάξουμε την αιώνια λάμψη ενός μοναδικού πολιτιστικού μνημείου με άφθονα, ζεστά ευρώ. Γιατί ζεστά ευρώ από αυτή τη συμφωνία θα κέρδιζε μόνο η Gucci...

Υ.Γ. Όσο για την υποτιθέμενη "άυλη αξία" της συμφωνίας, που δήθεν συνίσταται στην παγκόσμια προβολή της Ακρόπολης μέσω του οίκου Gucci, ας μας επιτραπεί να επαναλάβουμε το αυτονόητο: μόνο η Gucci θα καρπωνόταν αυτή την άυλη αξία. Εκτός και αν πιστεύουμε ότι η ανθρωπότητα περίμενε τους Ιταλούς σχεδιαστές μόδας για να ανακαλύψει την Ακρόπολη.