Εσωτερική έρευνα για το αν άτομα που συνδέονται με τη Ρωσία χρησιμοποίησαν τις διαφημίσεις και της υπηρεσίες της Google προκειμένου να επηρεάσουν τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές πέρυσι, έχει ξεκινήσει η θυγατρική της Alphabet Inc, σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το Bloomberg.
Facebook και Twitter έχουν γνωστοποιήσει πολιτικές διαφημιστικές δαπάνες και λογαριασμούς που σχετίζονται με τη Ρωσία, ενώ η Facebook μοιράζεται τα ευρήματά της με την Google, σύμφωνα με την πηγή αυτή.
Στελέχη του Aμερικανικού Kογκρέσου έχουν καλέσει τις τρεις εταιρείες σε δημόσιες ακροάσεις τον Νοέμβριο προκειμένου να συζητήσουν τον ρόλο της Ρωσίας στις αμερικανικές εκλογές.
«Φυσικά θα συνεργαστούμε στις έρευνες», έγραψε σε ανακοίνωσή της εκπρόσωπος της Google. «Ερευνούμε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε με όποιες σχετικές πληροφορίες».
Αν και η Google έχει δεχθεί λιγότερες δημόσιες επικρίσεις για το θέμα απ’ ότι η Facebook, ωστόσο ο κολοσσός διαθέτει αρκετά δημοφιλή προϊόντα που θα μπορούσαν να παραβιαστούν ώστε να επηρεαστεί το εκλογικό σώμα.