TECHin

Google: Αναθεωρεί την πολιτική της για τις διαφημίσεις


Σε αλλαγή της πολιτικής της αναφορικά με τις διαφημίσεις της πρόκειται να προχωρήσει  η Google, μετά και από τις αντιδράσεις από μεγάλων εταιριών εξαιτίας της προβολής εξτρεμιστικών περιεχομένων πλησίον των δικών τους διαφημίσεων.

Συγκεκριμένα, τον τελευταίο καιρό αντιδράσεις 250 εταιρείες αναμεσά τους η Toyota, η Tesco και η Volkswagen,η L'Oreal, το BBC,η HSBC, Audi και η Guardian αντέδρασαν καθώς πολλές διαφημίσεις τους προβάλλονταν πάνω σε βίντεο που περιείχαν προσβλητικό ή εξτρεμιστικό περιεχόμενο. Για τον λόγο απαίτησαν τη διακοπή της προβολής των διαφημίσεών τους στις πλατφόρμες της Google.

Η Google παραδέχτηκε το λάθος της και σύμφωνα με την Guardian πρόκειται να ενισχύσει την πολιτική της σχετικά με το τι είδους περιεχόμενο θα επιτρέπεται να ανέβει στις πλατφόρμες της.

Επιπλέον, σκοπεύει να εισαγάγει αλλαγές και στον τρόπο με τον οποίο θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις αλλά και στον έλεγχο που μπορούν να έχουν οι εταιρείες πάνω σε αυτές.

«Ξεκινώντας από σήμερα, θα κρατήσουμε πιο σκληρή στάση σχετικά με το προσβλητικό, υποτιμητικό και γεμάτο μίσος περιεχόμενο», δήλωσε ο Σίντλερ, συμπληρώνοντας ότι το YouTube θα «εξετάσει μεθοδικά» τις κατευθυντήριες γραμμές των κοινοτήτων ώστε να διαπιστωθεί εάν υπάρχει στις πλατφόρμες της Google περιεχόμενο που δεν θα έπρεπε να υπάρχει.

Στη συνέχεια η εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα εισαγάγει καλύτερο έλεγχο για τους διαφημιστές ώστε να μπορούν να επιλέγουν που θα επενδύουν τα χρήματά τους και να προλαμβάνουν την εμφάνιση των διαφημίσεών τους σε τοποθεσίες που δεν θέλουν.

Τέλος, ο Σίντλερ δήλωσε ότι θα υπάρχει μεγαλύτερη «διαφάνεια και προβολή των τοποθεσιών όπου τρέχουν οι διαφημίσεις» των εταιρειών.