Οι λεγόμενοι Millennials, δηλαδή αυτοί που γεννήθηκαν μεταξύ των ετών 1980 - 2000 δίνουν ώθηση στις μετοχές εταιρειών όπως παμπ, ταξιδιωτικές και αεροπορικές.
Ο λόγος είναί οτι οι άνθρωποι θέλουν να αγοράζουν ευτυχία. Μια εμπειρία είναι μοναδική, διότι δίνει παρέχει ικανοποίηση σε τρία στάδια: την αναμονή, το ίδιο το γεγονός, και τις αναμνήσεις.
Ο Alistair Owen, ένας 28χρονος μηχανικός που μένει στο Λονδίνο χρησιμοποιεί το μεγαλύτερο μέρος του μισθού του για κάτι που χαρακτηρίζει ταμείο ταξιδιού και lifestyle."Δεν κρατάω χρήματα για να αγοράσω κάτι", λέει ο Owen. "Προτιμώ να ξοδέψω χρήματα και να φάω κάπου ωραία, να κεράσω τους φίλους μου στην παμπ ή να πάω ταξίδι κάπου που δεν έχω πάει ποτέ. Νιώθω πως εάν απλά αγόραζα πράγματα, θα έχανα μέρος από την εμπειρία της ζωής".
Μία έρευνα της Harris Poll και Eventbrite έδειξε ότι το 78% των millennials προτιμούν να πληρώσουν για μία εμπειρία παρά για να αγοράσουν χειροπιαστά αγαθά. Αυτό συγκρίνεται με αντίστοιχο ποσοστό 59% των babyboomers. Το 82% των millennials ανέφεραν πως πήγαν σε live event όπως συναυλίες και φεστιβάλ τουλάχιστον μία φορά το προηγούμενο έτος, και το 72% αναφέρουν πως θέλουν να αυξήσουν τα έξοδά τους για εξόδους.
Οι πωλήσεις σε εταιρείες όπως η Greene King, η οποία διαχειρίζεται παμπ, και οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους Ryanair και EasyJet έχουν αυξήσει την χρηματιστηριακή αξία επτά φορές σε σχέση με τα χαμηλά της οικονομικής κρίσης. Η εκτίμηση της αξίας της Airbnb στα 25,5 δισ. δολάρια είναι πάνω από την γνωστή αμερικανική αλυσίδα Macy's και την Best Buy.
Οι μετοχές ταξιδιών και αναψυχής σε σχέση με τον Stoxx 600