Οικονομία

Folli Follie: Επιπλέον άνοιγμα στους Κινέζους με τη συνδρομή των Fosun και Thomas Cook


 «Στην Αθήνα θα έχετε την ευκαιρία να επισκεφθείτε το κατάστημα- ναυαρχίδα της Folli Follie στην Ερμού για να απολαύσετε μία μοναδική εμπειρία αγορών από ένα ελληνικό, παγκοσμίου φήμης brand και να πάρετε μία γεύση από μόδα στην Ελλάδα».

Ετσι διαφημίζει πλέον στους Κινέζους πελάτες της την έξτρα υπηρεσία για αγορές στην Ελλάδα η Thomas Cook Κίνας, το λανσάρισμα της οποίας έγινε χθές στη Σαγκάη από τον διεθνή τουριστικό οργανισμό και την κινεζική Fosun.

Από πλευράς της Folli Follie, ο ίδιος ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του FF Group είχε δώσει μία πρώτη γεύση της επικείμενης συνεργασίας με τη Fosun στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, για συνέργειες στον τουριστικό κλάδο, χωρίς ωστόσο να εξειδικεύσει το είδος της συνεργασίας, με στόχο τη δημιουργία ''σύνθετων'' πακέτων που θα συνδυάζουν shopping και διαμονή εντός κι εκτός Ελλάδας. Επιπλέον, η συμμετοχή του κινεζικού ομίλου στο μετοχικό κεφάλαιο του FF Group φαίνεται ότι έχει ανοίξει νέες προοπτικές για τον όμιλο Κουτσολιούτσου στο κομμάτι του τουρισμού (πέραν των tax free πωλήσεων που αντιστοιχούν σε σημαντικό κομμάτι επί του συνόλου). Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένη τη συμμετοχή της Fosun στο επενδυτικό σχήμα για την αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, είναι δεδομένο και το ενδιαφέρον του ομίλου Folli Follie ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με το εμπορικό κομμάτι του έργου.