Στο νέο Fiat Grande Panda, το σπειροειδές καλώδιο, θα μπορεί να αποθηκευτεί πίσω από ένα πάνελ στην μπροστινή όψη του. Γίνεται αντιληπτό, ότι το καλώδιο φόρτισης που θα είναι τοποθετημένο μπροστά, δεν θα προσφέρει δυνατότητα ταχείας φόρτισης, λόγω της απαίτησης ψύξης που θα χρειαζόταν.
Η ενσωμάτωση των καλωδίων στο αμάξωμα ενός EV, θα μπορούσε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της φιλικότητας προς τον χρήστη, δήλωσε ο Carlos Tavares, διευθύνων σύμβουλος της Stellantis όπου ανήκει και η Fiat: «Προσφέρουμε μια ουσιαστική λύση, για το πρόβλημα των βρώμικων καλωδίων».
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr