Σπορ υπεραυτοκίνητα Ferrari και αναμνηστικά παρουσιάζονται για πρώτη φορά εκτός της έδρας της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, της πόλης Μαρανέλο, σε έκθεση στο Μουσείο Ντιζάιν του Λονδίνου (London’s Design Museum). Με την εταιρεία να γιορτάζει την 70η επέτειό της, η θεματική έκθεση «Ferrari: Under the Skin» αποτελεί μια μεγάλη συλλογή 70 κλασικών και σύγχρονων αυτοκινήτων Ferrari, μεταξύ των οποίων και μία ρέπλικα του μοντέλου του 1947, 125 S, της πρώτης Ferrari που κατασκευάστηκε.
Η αξία των supercars που παρουσιάζονται στην έκθεση αγγίζει τα 140 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας.
Η Ferrari χρησιμοποιεί λεπτές και συχνά αόρατες τεχνικές σχεδιασμού αυτοκινήτων, αλλά με τη μέγιστη προσοχή και ακρίβεια. Η έκθεση παρέχει μια εικόνα για την ιστορία και το σχεδιασμό αυτοκινήτων , σύμφωνα με τον επιμελητή της έκθεσης, Andrew Nahum.
Μεταξύ των μοντέλων που παρουσιάζονται στην έκθεση είναι η 166 MM Barchetta (1950), η Ferrari 250 GTO (1962), 250 GT Berlinetta passo corto (SWB) (1960), η Testarossa Spider (1986) και η Ferrari F1-2000 ( 2000) με την οποία ο Μίχαελ Σουμάχερ χάρισε στη Ferrari τον πρώτο της τίτλο οδηγών μετά από 21 χρόνια.
Στα εκθέματα περιλαμβάνονται πρωτότυπα σχέδια, χειρόγραφες επιστολές από τον ίδιο του Έντσο Φεράρι, καθώς και τρόπαια από πρωτιές σε πολυάριθμους αγώνες.
Οι επισκέπτες του Μουσείου έχουν επίσης τη δυνατότητα να δουν φωτογραφίες διάσημων καλλιτεχνών, θαυμαστών των Ferrari, των Μάιλς Ντέιβις, Κλιντ Ίστγουντ, Πίτερ Σέλερς, Σάμι Ντέιβις Τζ. και Μπριζίτ Μπαρντό.
«Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα δεν είναι ούτε όμορφα ούτε άσχημα. Γίνονται όμορφα όταν κερδίζουν» είχε πει ο Έντσο Φεράρι.
Σε μια Ιταλία κατεστραμμένη από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ο Έντσο Φεράρι και μια μικρή ομάδα αποφάσισαν να δημιουργήσουν το τέλειο αυτοκίνητο αγώνων. Ο Ιταλός οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, επιχειρηματίας, ήταν ο ιδρυτής της Scuderia Ferrari, ομάδας αγώνων αυτοκινήτου, η οποία εξελίχθηκε στην ομώνυμη εταιρεία κατασκευής των πολυτελών και καινοτόμων σπορ αυτοκινήτων.
Η έκθεση «Ferrari: Under the Skin» εξερευνά την ισχυρή προσωπικότητα της Ferrari, τη σχεδιαστική και κατασκευαστική διαδικασία, τη διάσημη πελατεία και το μέλλον της μάρκας πολυτελών αυτοκινήτων, τονίζουν οι διοργανωτές της.
Ταυτόχρονα είναι μία απόπειρα να γίνει αντιληπτό τι είναι αυτό που κάνει τη Ferrari ξεχωριστή από άποψη σχεδιασμού.
Η Ferrari κατάφερε να γίνει ένα παγκόσμιο σύμβολο σχεδιαστικής επιτυχίας, είτε πρόκειται για τα μοντέλα δρόμου, είτε για τα Grand Prix αυτοκίνητα, τόνισε ο Σερ Τέρενς Κόνραν μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Μουσείου.
ΑΠΕ-ΜΠΕ