Αλλαγές στις ρυθμίσεις απορρήτου ετοιμάζει το Facebook, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, με σκοπό να αντιμετωπίσει, σε έναν βαθμό, το τεράστιο σκάνδαλο που ξέσπασε αναφορικά με την υπεξαίρεση προσωπικών δεδομένων.
Οι μικροδιορθώσεις που ανακοινώθηκαν την Τετάρτη, σύμφωνα με το Marketwatch. οι οποίες θα τεθούν σε λειτουργία τις επόμενες εβδομάδες, αφορούν μια νέα κεντρική θυρίδα ρυθμίσεων που περιέχει ειδικά εργαλεία όπου οι χρήστες θα μπορούν να εξετάζουν, αν επιθυμούν, τα διαγραμμένες δραστηριότητες τους, όπως παλιές δημοσιεύσεις.
Ωστόσο, όπως μεταδίδει το liberal.gr, κάποια από αυτά τα δεδομένα, όπως οι διαφημίσεις που «κλικάρουν» οι χρήστες, θα εξακολουθούν να μην μπορούν να διαγραφούν.
«Οποιαδήποτε πληροφορία θα σβήνουν οι χρήστες θα σβήνεται και από τους σέρβερς τους», συμπλήρωσε η εταιρεία.
Επιπλέον, το Facebook θα επανασχεδιάσει και τις ρυθμίσεις του μενού του στις κινητές συσκευές, οι οποίες μέχρι τώρα είναι διαχωρισμένες σε 20 διαφορετικές οθόνες, και θα συγκεντρώσει τις επιλογές ασφαλείας και απορρήτου σε ένα συγκεκριμένο σημείο.
Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος των ευρύτερων αλλαγών του Facebook στην προσπάθεια του να στηρίξει τις πολιτικές απορρήτου, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπεύθυνο για θέματα ασφαλείας, Rov Sherman.
Οι αλλαγές προέκυψαν εν μέσω των εντατικών εξονυχιστικών ελέγχων από τους χρήστες και τους ρυθμιστικούς φορείς μετά την παραδοχή της εταιρείας στις 16 Μαρτίου για την υπεξαίρεση των προσωπικών δεδομένων από την Cambridge Analytica.
Οι αντιδράσεις έχουν «ταρακουνήσει» το Facebook και έχουν «βυθίσει» τη μετοχή του, το οποίο μείωσε την αξίας της κατά 95 δισ. δολάρια μέσα σε μόλις μια εβδομάδα.