Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί για τον κόσμο της μόδας η συνεργασία που ανακοίνωσαν η Gucci με την Comme des Garçons. Οι δύο οίκοι μόδας συγχωνεύουν τους σχεδιαστικούς τους κώδικες σε μία shopper bag, με έναν συναρπαστικό και απροσδόκητο τρόπο.
Η ιαπωνική Comme des Garçons είναι φυσικά γνωστή για την σχεδιαστική μινιμαλιστική της προσέγγιση στη μόδα, ενώ η ιταλική Gucci είναι αναγνωρίσιμη από το εκλεκτικό και διακοσμητικό στυλ της.
Έτσι, αν και δύσκολα θα φανταζόταν κάποιος τους δύο οίκους ως πιθανούς συνοδοιπόρους, η επιθυμία τους να εξερευνήσουν νέες δημιουργικές δυνατότητες, οδήγησε τον δημιουργικό διευθυντή της Gucci, Alessandro Michele και τον ομόλογό του και ιδρυτή της Comme des Garçons, Rei Kawakubo στην απόφαση να πειραματιστούν μαζί.
Η «κοινοπρακτική» shopper bag, έχει ως «θεμέλιο» τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό των Comme des Garçons, συνδυασμένο με τη χαρακτηριστική κάθετη πράσινη-κόκκινη-πράσινη λωρίδα Web της Gucci.
Στην τσάντα έχει χρησιμοποιηθεί καφέ χαρτί χειροτεχνίας με ένα χαρακτηριστικό πλαστικό "κέλυφος" που του δίνει μια σύγχρονη, βιομηχανική εμφάνιση.
Το αποτέλεσμα είναι ένα μοναδικό κομμάτι, με ένα ιδιοσυγκρασιακό στοιχείο «Made in Japan» που συνδυάζει κώδικες από τους δύο οίκους.
Ενόψει της επερχόμενης εορταστικής περιόδου, η νέα shopper bag κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία στις 23 Νοεμβρίου μέσω της Comme des Garçons και της Dover Street Market Ginza ως παγκόσμιο preview.
Η διεθνής κυκλοφορία της θα ακολουθήσει στις 6 Δεκεμβρίου από τον κήπο Gucci στη Φλωρεντία.