Media

Eurovision: 183 εκατ. τηλεθεατές την βραδιά του τελικού


Ο διαγωνισμός μουσικής της Eurovision, το μεγαλύτερο μουσικό θέαμα, σε ζωντανή μετάδοση, παγκοσμίως, σύμφωνα με τους διοργανωτές του, προσέλκυσε 183 εκατομμύρια τηλεθεατές, με τους νέους να δίνουν «ψήφο εμπιστοσύνης» στη βραδιά του τελικού.

Το ποσοστό της τηλεθέασης στις 36 χώρες, όπου προβλήθηκε ο τελικός της 22ας Μαΐου στο Ρότερνταμ, στον οποίο νίκησε το ιταλικό συγκρότημα Måneskin, ανήλθε σε 40,5%, ήτοι 4% περισσότερο σε σύγκριση με τον προηγούμενο διαγωνισμό του 2019, ανέφερε, σε ένα δελτίο τύπου, η Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης, που οργανώνει την εκδήλωση.

Μεταξύ των νέων, ηλικίας 15-24 ετών, το ποσοστό τηλεθέασης αυξήθηκε κατά 7%, στο 52,8%.

Το κανάλι Youtube του διαγωνισμού κατέγραψε 50,6 εκατομμύρια μοναδικούς θεατές σε 234 χώρες, εκ των οποίων το 71% ηλικίας 18-34 ετών.

«Η τεράστια επιτυχία των Måneskin και τόσων άλλων τραγουδιών αυτής της χρονιάς δείχνει πως ο αντίκτυπος του διαγωνισμού της Eurovision είναι ισχυρότερος από ποτέ, ακόμα και στη 65η χρονιά του», δήλωσε ο Μάρτιν Έστερνταχλ, ο εκτελεστικός επόπτης της εκδήλωσης.

Στην Ιταλία, ο τελικός κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης από το 2011.

Στην Ολλανδία, η τηλεθέαση ανήλθε σε 78,5%. Όμως, το ποσοστό αυτό μοιάζει πολύ μικρό μπροστά σε εκείνο της Ισλανδίας, που για μία ακόμη φορά απέδειξε στην πράξη την αγάπη της για το συγκεκριμένο θέαμα, με ποσοστό τηλεθέασης στο 99,9%.