Ασφαλιστική Αγορά

Eurolife: Ημερίδες για συνεργάτες της σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα


Η Eurolife ERB, στο πλαίσιο της περαιτέρω ενίσχυσης της δυναμικής του δικτύου συνεργατών της σε περιοχές εκτός Αθηνών, πραγματοποίησε δυο ημερίδες στη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή στελεχών της ανώτατης διοίκησης. Οι συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πορεία της εταιρείας μέσα στο 2019 και κυρίως για τη στρατηγική και τις προτεραιότητές της για το 2020.    

Τις δυο αυτές ημέρες, η Eurolife ERB παρουσίασε αναλυτικά τους δείκτες του 2019, οι οποίοι κινήθηκαν ανοδικά σε όλους τους κλάδους ασφάλισης. Ειδικότερα, μέσα στη χρονιά που πέρασε ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας στις ασφαλίσεις ζωής και στις γενικές ασφαλίσεις ήταν μεγαλύτερος από τον μέσο όρο της αγοράς. Καθοριστικός παράγοντας για αυτή την αναπτυξιακή πορεία είναι οι άνθρωποι που αποτελούν το δίκτυο συνεργατών, ο επαγγελματισμός τους και η ευθύνη με την οποία ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών τους.

Στις συναντήσεις οι πάνω από 300 συνεργάτες ενημερώθηκαν για τα αποτελέσματα και τις πρωτοβουλίες της εταιρίας το 2019, καθώς και τις προτεραιότητες και ενέργειες για το 2020,  με έμφαση σε πρακτικές για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, ευελιξία και ενίσχυση των πωλήσεων στις δύο περιοχές.

Στο πλαίσιο αυτό, οι στόχοι που τέθηκαν περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη συνέχιση της κοινής ανάπτυξης με νέα προϊόντα και υπηρεσίες, την υποστήριξη της στελέχωσης, την περαιτέρω βελτίωση της διαχείρισης της καθημερινότητας με ενίσχυση των ανθρώπινων και τεχνολογικών πόρων, την πολύπλευρη επιμόρφωση των συνεργατών, αλλά και το άνοιγμα σε νέα κοινά και ανάγκες – με κύριο σκοπό τη διατήρηση της πρωταγωνιστικής θέσης της Eurolife ERB στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Πέραν των δύο ημερίδων, στελέχη της Ανώτατης Διοίκησης της εταιρίας, είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με επιλεγμένους συνεργάτες, σε συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στις δύο αυτές περιοχές.
     
Ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife ERB, επιβεβαιώνοντας τη θετική της πορεία για το 2019, δήλωσε χαρακτηριστικά στους συνεργάτες της Β. Ελλάδας: «Η αγορά, έχοντας ωριμάσει σημαντικά, δημιουργεί πολλές ευκαιρίες ανάπτυξης για όλους μας. Τώρα είναι η στιγμή που μαζί μπορούμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι, περισσότερο αποτελεσματικοί και πιο αποδοτικοί. Όλα αυτά τα χρόνια της συνεργασίας μας έχουμε θεμελιώσει μία μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης. Γι’ αυτό είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να βρούμε νέους τρόπους για να εξελιχθούμε από κοινού, δημιουργώντας μεγαλύτερη αξία στους πελάτες μας. Η σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε καλλιεργήσει όλα αυτά τα χρόνια μας κάνει αισιόδοξους και για το 2020. Εμείς, ως Eurolife ERB, είμαστε εδώ για να σας ακούσουμε. Γιατί στηρίζουμε την ανάπτυξή μας και το μέλλον μας σε αυτό που εσείς χτίζετε».  

Ένας από τους βασικούς στόχους της Eurolife ERB  είναι να αναβαθμίζει συνεχώς τον ρόλο των συνεργατών της, επενδύοντας συστηματικά στην εκπαίδευση τους. Συνολικά μέσα στο 2019, η εταιρεία διοργάνωσε 313 ημερίδες ενημέρωσης και εκπαίδευσης, σε 30 διαφορετικές ενότητες. Τις ημερίδες αυτές παρακολούθησαν συνολικά 8.532 συμμετέχοντες – αύξηση 44% σε σχέση με το 2018.

Ο Νίκος Δελένδας, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης της Eurolife ERB, σημείωσε: «Πιστεύουμε στην αξία και τη δυναμική των προσωπικών σχέσεων. Όλα αυτά τα χρόνια εργαζόμαστε συστηματικά προκειμένου να στεκόμαστε δίπλα σας καλύτερα και διαφορετικά με στόχο και εσείς να έρχεστε πιο κοντά στις ανάγκες των πελατών σας. Γι’ αυτό, επενδύουμε σε αυτήν την παραγωγική σχέση, με εκπαιδεύσεις, πρωτοβουλίες και σεμινάρια, διευρύνοντας τις δυνατότητές σας και ενδυναμώνοντας τη δουλειά σας με σύγχρονα εργαλεία, προϊόντα και υπηρεσίες».    

Οι συναντήσεις της Eurolife ERΒ με τους κατά τόπους συνεργάτες της έχουν ουσιαστική σημασία, καθώς αποτελούν ένα φόρουμ ανταλλαγής και κατάθεσης απόψεων, προτάσεων, ιδεών και νέων προκλήσεων. Ταυτόχρονα, ενισχύουν τις μακροχρόνια στενές και παραγωγικές σχέσεις συνεργασίας και εμπιστοσύνης που δημιουργούν αξία για ολόκληρο τον οργανισμό, με τελικούς αποδέκτες τους πελάτες και τις δικές τους προτεραιότητες.