Πολιτική

Ericsson: Διαθεσιμοτητα της εργαλειοθηκης επιχειρηματικής ευφυΐας για τους παροχους ψηφιακών τηλεοπτικών υπηρεσιών


Σε έναν κόσμο όπου υπάρχει πληθώρα διαθέσιμου τηλεοπτικού περιεχομένου video  που ανταγωνίζεται  για την προσοχή του κοινού - από την παραδοσιακή τηλεόραση, ως και του  user-generated περιεχόμενου – οι media players, όπως και οι πάροχοι περιεχομένου, broadcasters και πάροχοι τηλεοπτικών υπηρεσιών, χρειάζονται μια λύση analytics, ικανή να παρέχει ακριβή δεδομένα επιχειρηματικής νοημοσύνης. Για να παραμείνουν επίκαιροι, οι media players χρειάζεται να διασφαλίσουν ότι, όχι μόνο τα κανάλια διανομής λειτουργούν με βέλτιστη απόδοση, αλλά και να κατανοήσουν τι ακριβως επιθυμούν οι χρήστες τους, τι αξιολογούν περισσότερο σαν πιο σημαντικό, και τι δε χρειάζονται ή δε θεωρούν χρήσιμο.

Για την παροχή αυτής της επιχειρηματικής ευφυΐας, η Ericsson (NASDAQ : ERIC) λανσάρει τα Integrated Video Insights - ένα πανισχυρό σύνολο εργαλείων ανάλυσης δεδομένων, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα στους media players να συγκεντρώνουν και να αναλύουν μεγάλο όγκο δεδομένων, που προέρχονται από χρήστες, πλατφόρμες βίντεο, αλλά και από δίκτυα. Με την υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου end-to-end πλαισίου, η εργαλειοθήκη  ανταποκρίνεται στις ανάγκες επεξεργασίας μεγάλου όγκου δεδομένων, και σε όλο το φάσμα λειτουργικών, εμπορικών και εξυπηρέτησης πελατών πτυχών μίας media επιχείρησης/ επιχείρησης media υπηρεσιών.

Χρησιμοποιώντας τα Integrated Video Insights,οι media players αποκτούν τη δυνατότητα βελτίωσης  της εμπορικής στρατηγικής του περιεχομένου τους, προσδιορισμού των επενδύσεων που απαιτούνται, ώστε να αυξηθεί ο μέσος όρος εσόδων ανά χρήστη και να εξασφαλίσουν επίσης, ότι το περιεχόμενο τους καταναλώνεται υπό ιδανικές συνθήκες.

Ο Jean - Philippe Poirault, Head of Consulting & Systems Integration της Εricsson, δήλωσε: Καθώς αλλάζει η χρήση υπηρεσιών media και νέοι παίκτες εισέρχονται στην αγορά, καθίσταται ολοένα και πιο κρίσιμη η ανάγκη των media players, να έχουν μια πλήρη 360 εικόνα της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. Κρίνεται αναγκαίο να κατανοήσουν και να βελτιώσουν τα πάντα, από την ποιότητα των υπηρεσιών τους έως τις προτιμήσεις περιεχομένου των πελατών τους, καθώς και την ποιότητα εμπειρίας του χρήστη.

“Με τα Integrated Video Insights, αποκτούν τη δυνατότητα πρόβλεψης λειτουργικών αναγκών, να ανταποκρίνονται άμεσα σε  ζητήματα real-time , να εφαρμόζουν προηγμένες, μεθόδους εξυπηρέτησης πελατών και τελικά, να λαμβάνουν καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις.

Integrated Video Insights

Τα Integrated Video Insights διατίθενται είτε ως αυτόνομη λύση είτε ως επέκταση για τη σουίτα Ericsson Expert Analytics. Η βραβευμένη Ericsson Expert Analytics product suite υπερβαίνει τις δυνατότητες παραδοσιακών analytics μεγάλου όγκου δεδομένων, με την ενσωμάτωση δεδομένων TV & media, δικτύου και άλλων domain πληροφοριών, η οποία μετατρέπει τα δεδομένα σε /actionable insights ανά περίπτωση και λαμβάνει γρήγορες αποφάσεις, οι οποίες ενδεχομένως έχουν θετική επίδραση στην κατώτατη γραμμή του παρόχου. Τόσο τα Integrated Video Insights, όσο και η  Ericsson Expert Analytics επωφελούνται και από τη βαθιά εμπειρία της Ericsson στη βιομηχανία και στον τομέα έρευνας καταναλωτών, όπως και να προσφέρει προηγμένες δυνατότητες διαχείρισης της εμπειρίας του πελάτη, καθώς και την παράδοση actionable insights, που οδηγούν σε νέες αυξήσεις των εσόδων και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.
.
Καθώς οι απαιτήσεις προς τα media players αυξάνονται και νέοι ανταγωνιστές επηρεάζουν τις προσδοκίες των καταναλωτών, εντείνεται η ανάγκη για βαθύτερη κατανόηση των καταναλωτών και της βιομηχανίας. Συνδυάζοντας αυτές τις πληροφορίες με ευέλικτες τεχνολογίες, ευέλικτα μοντέλα ανάπτυξης και προσεγγίσεις η υπηρεσία θα βοηθήσει τους παρόχους τηλεοπτικών υπηρεσιών να  ικανοποιήσουν τους τελικούς χρήστες .Ο μοναδικός συνδυασμός των υπηρεσιών, έρευνας insights και των εκτενών προϊόντων χαρτοφυλακίων/ product portfolios της Ericsson, ηγείται του μετασχηματισμού των ισχυρότερων media brands παγκοσμίως, σε ηγέτες της διαδικτυωμένης κοινωνίας.