Βελτίωση παρουσίασε το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα τον Μάρτιο, σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κυρίως στους τομείς υπηρεσιών, του λιανικού εμπορίου και των κατασκευών.
Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο δείκτης οικονομικού κλίματος (Economic Sentiment Indicator, ESI) αυξήθηκε στις 93,4 μονάδες από 92,9 μονάδες τον Φεβρουάριο. Η υψηλότερη τιμή του δείκτη κατά το τελευταίο 12μηνο σημειώθηκε τον Ιανουάριο και τον Δεκέμβριο (95,1 μονάδες και τους δύο μήνες). Στην Ευρωζώνη, ο ESI υποχώρησε στις 107,9 μονάδες τον Μάρτιο από 108,0 τον Φεβρουάριο, ενώ στην ΕΕ αυξήθηκε στις 109,1 από 108,9 μονάδες.
Η αύξηση του δείκτη στην Ελλάδα προέκυψε από την αύξηση στους τομείς των υπηρεσιών (6,6 μονάδες από 1,9 μονάδες τον Φεβρουάριο), του λιανικού εμπορίου (2,7 από 1,9) και των κατασκευών (-49,8 από -59,7). Αντίθετα, υποχώρησε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης (-74,4 από -73,3) και ο δείκτης εμπιστοσύνης στον τομέα της βιομηχανίας (-6,7 από -5,1).
Η οριακή υποχώρηση του ESI στην Ευρωζώνη προέκυψε από τα ουσιαστικά αμετάβλητα επίπεδα εμπιστοσύνης στη βιομηχανία, το λιανικό εμπόριο και τις κατασκευές, ενώ η αυξημένη καταναλωτική εμπιστοσύνη αντισταθμίστηκε από αντίστοιχη επιδείνωση της εμπιστοσύνης στον τομέα των υπηρεσιών. Μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών της Ευρωζώνης, ο ESI αυξήθηκε μόνο στη Γερμανία (0,9), σημείωσε μικρή μείωση στην Ιταλία (-0,1) και την Ολλανδία (-0,3), ενώ εξασθένησε στη Γαλλία (-1,0) και την Ισπανία (-1,8).