Στον πάτο βρίσκεται η εμπιστοσύνη των Ελλήνων στα ΜΜΕ (τηλεοπτικά κανάλια), όπως προκύπτει από πρόσφατη έρευνα του Friedrich Naumann Foundation, που έδωσε σήμερα (15/2) στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).
Η έρευνα για την «εμπιστοσύνη στους θεσμούς», διενεργήθηκε στο διάστημα 14-22 Οκτωβρίου 2020 και οι συμμετέχοντες καλούνταν να απαντήσουν στο ερώτημα «Εσείς πόσο εμπιστεύεστε κάθε έναν από τους παρακάτω θεσμούς της ελληνικής πολιτείας;».
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα ΜΜΕ (τηλεοράσεις δηλαδή) είναι στην προτελευταία θέση από τους 20 θεσμούς που μετρήθηκαν, ξεπερνώντας μόνο τις ΜΚΟ που είναι τελευταίες. Συγκεκριμένα τα ΜΜΕ εμπιστεύεται (πολύ και αρκετά) μόλις το 13% των πολιτών, ενώ 86% είτε δεν τα εμπιστεύονται καθόλου (52%), είτε λίγο (34%).
Πολύ καλύτερη είναι η θέση των ενημερωτικών ιστοσελίδων, με το 37% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι τις εμπιστεύεται πολύ (2%) και αρκετά (35%). Πολύ πάνω από το ποσοστό εμπιστοσύνης στους τηλεοπτικούς σταθμούς είναι και το αντίστοιχο των social media (25%).
Ο θεσμός που συγκεντρώνει το υψηλότερο ποσοστό εμπιστοσύνης των πολιτών είναι ο στρατός με 69%. Ακολουθεί ο πίνακας με τα αποτελέσματα της έρευνας: