Media

Έρευνα ΕΛΣΤΑΤ: Βουτιά πωλήσεων εφημερίδων και περιοδικών το 2020 (πίνακες)


Επιταχύνθηκε η πτώση πωλήσεων εφημερίδων το 2020 (σ.σ. πιθανότατα η πανδημία έπαιξε σημαντικό ρόλο), όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας Ημερήσιου και Περιοδικού Τύπου, που έδωσε σήμερα (28/4) στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ. Μικρότερη ήταν η μείωση των πωλήσεων περιοδικών. 

Ειδικότερα, η μείωση των πωλήσεων εφημερίδων το 2020 ήταν 18,4% σε σχέση με το 2019, ενώ αντίστοιχα πωλήθηκαν 6% λιγότερα περιοδικά όλων των κατηγοριών. 

Αναλυτικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ, το 2020, σε σχέση με το 2019, παρατηρείται μείωση στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων κατά 18,4%, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες. Σημαντική μείωση, παρατηρείται στις πωλήσεις των πολιτικών εφημερίδων κατά 13,5% και των αθλητικών εφημερίδων κατά 34,8%. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2019 με το έτος 2018, παρατηρείται μείωση κατά 13,7% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων. Ακολουθούν σχετικοί πίνακες: 

Αντίστοιχα, κατά το 2020, σε σχέση με το 2019, παρατηρείται μείωση κατά 6,0% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών. Ειδικότερα, μείωση παρατηρείται στις πωλήσεις όλων των επιμέρους κατηγοριών με εξαίρεση τα ελευθέρου χρόνου-ψυχαγωγίας και τα λοιπά περιοδικά όπου παρατηρείται αύξηση κατά 2,2% και 78,5%, αντίστοιχα. Οι σημαντικότερες μειώσεις, όσον αφορά στις κατηγορίες με τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων, παρατηρούνται στις πωλήσεις των περιοδικών παιδικά-κόμικς και ποικίλης ύλης, κατά 24,0% και 25,1% αντίστοιχα. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2019 σε σχέση με το 2018, παρατηρείται μείωση κατά 3,2% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών.