Media

Επιχειρηματικό χρήμα σε νέα εκδοτικά εγχειρήματα


 Ενόψει διαδοχικών εκλογικών αναμετρήσεων και πολιτικών εξελίξεων που θα τις συνοδεύουν, αναθερμαίνεται το ενδιαφέρον παλιών και νέων επίδοξων εκδοτών για ημερήσια και εβδομαδιαία πολιτικά φύλλα, που θα αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία διαμόρφωσης της κοινής γνώμης και επηρεασμού του εκλογικού σώματος.

 Εφοπλιστές και επιχειρηματίες των κλάδων ενέργειας, κατασκευών και τουρισμού εμφανίζονται έτοιμοι να στηρίξουν χρηματοδοτικά εκδοτικές προσπάθειες, που συναρτώνται με σχεδιασμούς για τη δημιουργία μικρών συγκροτημάτων media.

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι συζητήσεις για την έκδοση εβδομαδιαίου πολιτικού-οικονομικού φύλλου στα πρότυπα του παλιού «Επενδυτή», που είχε αποτελέσει μεγάλη εκδοτική επιτυχία πριν από δύο δεκαετίες.

Οι χρηματοδότες φιλοδοξούν να δημιουργήσουν όμιλο που θα περιλαμβάνει πολιτικές εφημερίδες, εβδομαδιαίες οικονομικές εκδόσεις, ενημερωτικές ιστοσελίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς – κι ενδεχομένως περιφερειακά τηλεοπτικά κανάλια.

Διαβαστε επισης