Πολιτική

Έπεσαν οι πωλήσεις της BMW


Στην τρίτη θέση στον αγώνα των πωλήσεων πολυτελών αυτοκινήτων βρέθηκε η BMW τον Ιανουάριο, με την Mercedes-Benz να βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά  στο στόχο να εκθρονίσει τον αντίπαλό της φέτος.

Ειδικότερα, οι αποστολές της ομώνυμης μάρκας της BMW παγκοσμίως εμφάνισαν άνοδο της τάξης του 7,5% τον Ιανουάριο, ποσοστό που μεταφράζεται σε 133.883 αυτοκίνητα, μένοντας πίσω σε σχέση με τη Mercedes και το άλμα της του 20% σε 150.814 οχήματα.

Παρόλο που η Audi είχε την πιο βραδεία ανάπτυξη ανάμεσα στις τρεις μεγαλύτερες μάρκες πολυτελείας με τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν μόλις 4%, η μονάδα της VW και πάλι ξεπέρασε σε πωλήσεις την BMW με 143.150 αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία για τις πωλήσεις καταδεικνύουν αλλαγές στις κορυφαίες εταιρίες αυτοκινήτων πολυτελείας. Η Mercedes της Daimler, βραδυκίνητη τα τελευταία χρόνια, ξεπερνά τους ανταγωνιστές της μετά την αναδιαμόρφωση των προϊόντων της. Πολλά νέα μοντέλα και μια ανανεωμένη προσφορά δημοφιλών και προσοδοφόρων SUVs όπως το GLE, επίσης βοηθούν την μάρκα να παρακάμψει μια γενική επιβράδυνση στην Κίνα, την μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων. Στο μεταξύ, η ανάπτυξη της BMW είναι πιο περιορισμένη σε σχέση με εκείνη της αντιπάλου της, παρότι πρόσθεσε τα ανανεωμένα 7-Series sedan στον κατάλογο.

«Αν και πολλές αγορές δείχνουν συνεχιζόμενη μεταβλητότητα, παραμένουμε αισιόδοξοι», τόνισε πάντως ο Ian Robertson, επικεφαλής πωλήσεων στην BMW.