Επιχειρήσεις

Επενδύσεις και νέα προϊόντα από την “Σουρωτή” του Ιβάν Σαββίδη


 Φιλόδοξα σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη των εργασιών της εταιρείας φυσικού μεταλλικού νερού “Σουρωτή” καταστρώνει ο όμιλος Σαββίδη, σε συνεργασία με τους μετόχους μειοψηφίας (Coca-Cola HBC και τοπική αυτοδιοίκηση).

Στο σχεδιασμό περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων προϊόντων που θα εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας και θα της δώσουν τη δυνατότητα να ανακτήσει την πρώτη θέση στην αγορά ανθρακούχων νερών.  Εμφαση θα δοθεί στην παραγωγή ανθρακούχων μεταλλικών νερών εμπλουτισμένων με φυσικά φυτικά αρώματα, χωρίς ζάχαρη, που θα αποτελέσουν εναλλακτική επιλογή για τους καταναλωτές αναψυκτικών. Παράλληλα θα αυξηθεί η παραγωγή του βασικού προϊόντος της εταιρείας, του ανθρακούχου φυσικού μεταλλικού νερού “Σουρωτή”.

Η προσπάθεια αύξησης των πωλήσεων με διεύρυνση της γκάμας προσφερόμενων προϊόντων θα βασισθεί σε μεγάλες επενδύσεις.

Εχοντας τη συναίνεση των άλλων μετόχων, ο όμιλος Σαββίδη έχει αποφασίσει να  προχωρήσει στη δημιουργία νέου εργοστασίου εμφιάλωσης στην περιοχή της Σουρωτής, Η επένδυση θα είναι της τάξεως των 25 εκατ. ευρώ και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023. Παράλληλα θα εκσυγχρονισθούν οι υπάρχουσες εγκαταστάσεις εμφιάλωσης, ώστε να αυξηθεί η παραγωγική δυναμικότητα.

  Με το λανσάρισμα των νέων προϊόντων αναμένεται μεγάλη αύξηση του ετήσιου κύκλου εργασιών, ο οποίος ανέκαμψε φέτος, υπερβαίνοντας  και τα προ πανδημίας επίπεδα.
 Σύμφωνα με πληροφορίες, η “Σουρωτή” κλείνει τη φετινή χρήση με κύκλο εργασιών περίπου 13,2 εκατ. ευρώ, έναντι  12,1 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019, πριν από την εκδήλωση της υγειονομικής κρίσης.
 Περίπου το 60% των πωλήσεών της πραγματοποιείται από τα σημεία HoReCa (ξενοδοχεία, εστίαση, catering) και το υπόλοιπο 40% από τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα εστίασης.

Διαβαστε επισης