Πολιτική

Επέκταση σε νέες περιοχές εξετάζει ο Σαράντης


Η επέκταση σε νέες γεωγραφικές περιοχές, μέσω ανάπτυξης ενός δικτύου ισχυρών τοπικών συνεργατών είναι στα βασικά σχέδια του ομίλου Σαράντη με δεδομένη την παρούσα ανάπτυξη σε χώρες και την ύπαρξη θυγατρικών εταιρειών εκεί.

Αυτό ήταν το μήνυμα που εξέπεμψε, μεταξύ άλλων, η διοίκηση πραγματοποιώντας δυναμική παρουσία στη μεγαλύτερη παγκόσμια έκθεση καλλυντικών Cosmoprof, η οποία πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην Μπολόνια και φέτος γιόρτασε την 50η της επέτειο.

Σε ένα εντυπωσιακό όσο και αντιπροσωπευτικό της εταιρικής φήμης της περίπτερο, η Γρ. Σαράντης εξέθεσε το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων της, όπως τις σειρές καλλυντικών/αρωμάτων STR8 & BU, περιποίησης δέρματος Bioten & Kolastyna, αντιηλιακών Carroten & Kolastyna και περιποίησης μαλλιών Orzene Beer.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακόινωση, η πολυπρόσωπη κι έμπειρη ομάδα επαγγελματιών Marketing κι Εξαγωγών της Γρ. Σαράντης παρουσίασε σε εκατοντάδες ενδιαφερόμενους από την Ευρώπη, Αφρική, Εγγύς κ’ Μέση Ανατολή, Ασία και Αμερική, όχι μόνο τα προϊόντα αλλά και τις στρατηγικές κι εργαλειοθήκες marketing που έχουν αναπτυχθεί και υλοποιούνται επιτυχώς στις Θυγατρικές της. Μέσω συστηματικής, on line ηλεκτρονικής καταγραφής, αρκετές δεκάδες από τις επαφές αυτές μπορούν να μετατραπούν σε εν δυνάμει υποψήφιους συνεργάτες, φέρνοντας τον Όμιλο  Σαράντη ένα βήμα πιο κοντά στον στρατηγικό του στόχο.