Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το στρατηγικό σχέδιο προβολής της Ελλάδας για το 2024, όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, από το βήμα της εκδήλωσης του ΞΕΕ για τη διεξαγωγή της κορυφαίας διεθνούς διοργάνωσης «Resort & Residential Hospitality Forum» (R&R) στην Ελλάδα.
Περιγράφοντας τις δράσεις του ΕΟΤ για την νέα τουριστική χρονιά ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι στόχος παραμένει η διατήρηση της ζήτησης για την Ελλάδα σε πολύ υψηλά επίπεδα, ακόμα και ψηλότερα κι από το 2023. Προς αυτή την κατεύθυνση, ο ΕΟΤ ουσιαστικά δεν σταμάτησε την προβολή της Ελλάδας, αφού πρόκειται για μια non stop καμπάνια, που δεν αφήνει στο περιθώριο τις παραδοσιακές αγορές και την ίδια στιγμή ποντάρει σε νέες, με έμφαση και στην αμερικανική αγορά, όπου εκτιμάται ότι υπάρχουν ακόμα περιθώρια ενδυνάμωσής της.
Σε κάθε περίπτωση συνεχίζεται και φέτος η πολιτική της στοχευμένης συνδιαφήμισης με διεθνείς οργανωτές ταξιδίων και αεροπορικές εταιρείες, πάντα με γνώμονα τη διεύρυνση των τουριστικών αγορών για την Ελλάδα. Αναφορικά τέλος με τον προϋπολογισμό της φετινής τουριστικής καμπάνιας, αυτός θα ξεπεράσει τα 9 εκατομμύρια και θα προσαρμόζεται με τις εκάστοτε ανάγκες προβολής, όπως τονίστηκε από τον γενικό γραμματέα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ