Επιχειρήσεις

Εντυπωσίασαν τα μεγέθη της αλυσίδας σουπερμάρκετ Χαλκιαδάκης


+20% οι πωλήσεις, αύξηση 9,5% στο ανθρώπινο δυναμικό

Ιδιαίτερα θετικά είναι τα νέα για την κρητική αλυσίδα σουπερμάρκετ Χαλκιαδάκης καθώς σημαντική ήταν η αύξηση των πωλήσεων κατά 20% το επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου, ενώ άξιο αναφοράς είναι και η αύξηση στο ανθρώπινο δυναμικό κατά 9,55%. Ενδεικτικά το 2014 οι εργαζόμενοι ανέρχονταν στους 963 ενώ στα τέλη του 2015 η εταιρία απασχολούσε 1.055 άτομα. Υπενθυμίζεται επίσης πως η αλυσίδα Χαλκιαδάκης εξαγοράστηκε 1,5 χρόνο νωρίτερα από τον όμιλο Σκλαβενίτη, ο οποίος όπως όλα δείχνουν θα κρίνει το μέλλον της Μαρινόπουλος ενώ θα διαδραματίσει και κομβικό ρόλο στην νέα εποχή που διαμορφώνεται στον κλάδο.  

Η Χαλκιαδάκης δραστηριοποιείται στο χώρο των Σ/Μ από το 1980 κι είναι η μεγαλύτερη κρητική αλυσίδα με στόχο την ανάδειξη της κρητικής διατροφής και την τόνωση της κρητικής οικονομίας και παραγωγής, ενώ το 60% ελέγχεται από την εταιρεία ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ. Η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται στο ρυθμό ανάπτυξης που με τη σειρά του συνδέεται με την αύξηση των επισκεπτών-καταναλωτών.

Τα εξαιρετικά οικονομικά μεγέθη συνοψίζονται στα εξής: Ο τζίρος της εταιρείας ανήλθε στα 134,155 εκατ. ευρώ από 128,903 εκατ. ευρώ το 2014, τα μικρά κέρδη άγγιξαν τα 36,957 εκατ. ευρώ έναντι 34,828 εκατ. ευρώ το 2014, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων ανήλθαν στα 10,371 εκατ. ευρώ έναντι 7,038 εκατ. ευρώ ενώ τα μετά από φόρους κέρδη ενισχύθηκαν κατά 70,58% στα 5,8 εκατ. ευρώ όταν το 2014 ήταν 3,434 εκατ. ευρώ.

Τα οικονομικά αποτελέσματα της κρητικής αλυσίδας Χαλκιαδάκης θεωρούνται εξαιρετικά καθώς ο τζίρος στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Κρήτη κατέγραψε στο εξάμηνο απώλειες της τάξεως του 11,8% - επίδοση πολύ καλή για την εταιρεία αν σκεφτεί κανείς πως στο σύνολο της αγοράς είχε πτώση άγγιξε το 8,8% (σύμφωνα με την ίδια την αγορά).

Η πορεία της εταιρείας, που τον τελευταίο χρόνο έχει συνδεθεί με την πορεία της Σκλαβενίτης, δείχνει πως  με συστηματική δουλειά, στρατηγικό σχεδιασμό και οργανωμένη προσπάθεια, τα αποτελέσματα της μπορούν να είναι θετικά, παρά το δυσμενές κλίμα και την ύφεση. Εξάλλου, παρόμοια ήταν τα αποτελέσματα και για τη μητρική εταιρεία, της Σκλαβενίτης, η οποία αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις και τον τζίρο της σε σχέση με το 2014, σύμφωνα με τον ισολογισμό της. Γι αυτό άλλωστε δεν είναι λίγοι εκείνοι που βλέπουν με καλό μάτι τη συμμετοχή της Σκλαβενίτης στο σχέδιο που συζητιέται για τη διάσωση της Μαρινόπουλος, με στόχο μια αντίστοιχη πορεία για την αλυσίδα που χρειάζεται πολλές ενέσεις για να τα καταφέρει.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις