Πολιτική

Εκτοξεύθηκαν οι διαφημιστικές δαπάνες σε κινητά και tablets στις ΗΠΑ


Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία αναφορικά με τις διαφημιστικές δαπάνες σε κινητά και tablets στην αμερικάνικη αγορά δείγμα της τάσης που επικρατεί στον κλάδο. Συγκεκριμένα, καταγράφεται άνοδος κατά 89% γεγονός που δείχνει την στροφή των διαφημιστών προς την εν λόγω αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι ενήλικες Αμερικανοί ξοδεύουν περισσότερο από 3 ώρες την ημέρα σε συσκευές κινητής τηλεφωνίας έναντι 2 ωρών και 11 λεπτών σε υπολογιστές, σύμφωνα με την eMarketer.

Όπως μεταδίδουν οι Financial Times, το ποσό αντιστοιχεί περίπου στο 50% των διαφημιστικών δαπανών στο διαδίκτυο. Σε επιμέρους στοιχεία οι δαπάνες για διαφήμιση σε κινητά τηλέφωνα και tablets ανέρχονται στο 47% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο, με βάση έκθεση της Interactive Advertising Bureau και της PwC. Πριν από ένα χρόνο το μερίδιο ήταν 30%.

Oι διαφημιστικές δαπάνες στα κοινωνικά δίκτυα ανήλθαν στα 7 δισ. δολάρια το πρώτο μισό του 2016, καταγράφοντας άνοδο 57% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.