Κοινωνική Ευθύνη

Εξόπλισαν πλήρως 23 σχολικά εργαστήρια τα ΕΛΠΕ


Mε άρτια εξοπλισμένα και σύγχρονα Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών (Ε.Φ.Ε.) εγκαινιάστηκε η φετινή σχολική χρονιά σε συνολικά 23 Γυμνάσια και Λύκεια των Δήμων Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας-Ειδυλλίας, Ευόσμου-Κορδελιού και Δέλτα, με στόχο την ουσιαστική, ισότιμη και σε βάθος χρόνου βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε επιστημονικούς τομείς.

Το φιλόδοξο πρόγραμμα ξεκίνησε πιλοτικά στις περιοχές του Θριασίου και της Δ. Θεσσαλονίκης με την πρωτοβουλία και την ευγενική χορηγία του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ και αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος δημιουργίας σύγχρονων εργαστηρίων σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας μας, θέτοντας τις προϋποθέσεις για ποιοτική Εκπαίδευση.

Τα σχολεία που εξόπλισαν πλήρως τα εργαστήρια τους στους Δήμους του Θριασίου, είναι:

  • 1ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου
  • 2ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου
  • 3ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου
  • 4ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου
  • ΓΕΛ Ασπροπύργου
  • ΕΠΑΛ Ασπροπύργου
  • 1ο Γυμνάσιο Ελευσίνας
  • 2ο Γυμνάσιο Ελευσίνας
  • 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας
  • 4ο Γυμνάσιο Ελευσίνας
  • Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Ελευσίνας
  • Εσπερινό Γυμνάσιο
  • Γυμνάσιο Μαγούλας
  • ΓΕΛ Μαγούλας
  • 1ο ΓΕΛ Ελευσίνας
  • 2ο ΓΕΛ Ελευσίνας
  • 1ο ΕΠΑΛ Ελευσίνας
  • 2ο ΕΠΑΛ Ελευσίνας
  • Γυμνάσιο Μάνδρας
  • ΓΕΛ Μάνδρας

Στη Δ. Θεσσαλονίκης δημιουργήθηκαν 3 πρότυπα εργαστήρια, με πλήρη σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και εξοπλισμό:

  • 4ο Γυμνάσιο Ευόσμου 
  • Διαπολιτισμικό Λύκειο Ευόσμου
  • 4ο Γυμνάσιο Ν. Μαγνησίας 

Καθοριστική για την υλοποίηση του προγράμματος ήταν η συμβολή του ΕΚΦΕ Δυτικής Αττικής, του ΕΚΦΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και των Σχολικών Επιτροπών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Δήμων Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Μάνδρας, Ευόσμου-Κορδελιού και Δέλτα. Στα επόμενα στάδια της επέκτασης του προγράμματος στις υπόλοιπες περιοχές, θα υπάρξει συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη.

Κοινός στόχος, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση των ΕΛΠΕ είναι να δοθεί σε όλους τους μαθητές η ευκαιρία, αλλά και τα εφόδια, να αγαπήσουν τις Φυσικές Επιστήμες με βιωματικό τρόπο, να καλλιεργήσουν την επιστημονική σκέψη και να μάθουν να συνεργάζονται.