TECHin

ΕΚΠΟΙΖΩ: Χιλιάδες καταγγελίες για το «Nintendo Switch»


Η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής, σε συνεργασία με εννέα άλλες οργανώσεις καταναλωτών, μέσω της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καταναλωτών (BEUC), στην οποία είναι μέλος, καλεί τους καταναλωτές να καταθέσουν τις μαρτυρίες τους και να αναφέρουν με τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου αν έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα με την κονσόλα «Nintendo Switch» και συγκεκριμένα με τα χειριστήρια «Joy-Cons».

Η ΕΚΠΟΙΖΩ αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή της τα αποτελέσματα από τις μαρτυρίες που καταγράφηκαν από καταναλωτές στην Ευρώπη για την κονσόλα Nintendo Switch.

Στην Ευρώπη, έως και σήμερα, έχουν ληφθεί 20.700 καταγγελίες καταναλωτών και συγκεκριμένα στη Γαλλία, στο Βέλγιο, στην Ολλανδία, στην Πορτογαλία, στην Ιταλία, στη Νορβηγία, στη Σλοβακία, στη Σλοβενία και στην Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι αμέσως μετά την κυκλοφορία στην αγορά της κονσόλας «Nintendo Switch» τον Μάρτιο του 2017, παρουσιάστηκε ένα τεχνικό πρόβλημα με τα χειριστήρια «Joy- Cons»: με την κοινή ονομασία «Joy-Con Drift». Το συγκεκριμένο οδηγεί τους χαρακτήρες στο παιχνίδι να κινούνται χωρίς ο παίκτης ακόμη να χρησιμοποιήσει το χειριστήριο, καθιστώντας την κονσόλα άχρηστη. Έκτοτε η κονσόλα έχει πουλήσει περισσότερα από 68 εκατομμύρια μοντέλα παγκοσμίως, πολλά από τα οποία σε καταναλωτές στην Ευρώπη.

Οι καταγγελίες αφορούν σε μεγάλο βαθμό διαμαρτυρίες καταναλωτών επειδή η κονσόλα δεν έχει την προσδοκώμενη διάρκεια χρήσης, όπως επίσης και για την έλλειψη παροχής δυνατοτήτων επισκευής της, αναγκάζοντας τους καταναλωτές να οδηγούνται σε αντικατάσταση του προϊόντος που τους κοστίζει επιπλέον χρήματα.

Το 95% των καταναλωτών σε ολόκληρη την Ευρώπη αντιμετώπισαν προβλήματα αναφορικά με την κονσόλα σε λιγότερο από δύο χρόνια μετά την αγορά. Επιπλέον, το 73% του συνόλου των καταναλωτών δεν ζήτησε επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και αγόρασε ένα νέο ζεύγος χειριστηρίων, το οποίο αυξάνει τις πωλήσεις της Nintendo. Το συγκεκριμένο συμβαίνει για διάφορους λόγους από μέρους των καταναλωτών:

   1. Το χαμηλό σχετικά κόστος του προϊόντος έναντι της ταλαιπωρίας να καταγγείλουν το συμβάν.

   2. Πιστεύουν ότι το πρόβλημα αποτελεί φυσιολογική «φθορά».

   3. Δεν γνωρίζουν ότι πρόκειται για πρόβλημα από τον σχεδιασμό του προϊόντος.

 Η ΕΚΠΟΙΖΩ, μαζί με τις εννέα οργανώσεις καταναλωτών, μέσω της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καταναλωτών (BEUC), θα εξετάσουν τις επόμενες κινήσεις, ώστε να στηρίξουν τους καταναλωτές και θα πιέσουν τη Nintendo να βελτιώσει τελικά το εν λόγω κακής ποιότητας προϊόν.