Δυναμική είσοδο στην αγορά των σνακ πραγματοποιεί η alfa με τα Pitatakia, ένα σνακ διατροφικής αξίας για κάθε ώρα και περίσταση. Με επίκεντρο τη φιλοσοφία της alfa για ασφαλείς και ποιοτικές διατροφικές επιλογές με αγνά και εκλεκτά υλικά, τα Pitatakia, ζυμώνονται με ελαιόλαδο και ψήνονται στο φούρνο. Δεν είναι τηγανισμένα, δεν περιέχουν συντηρητικά και τρανς λιπαρά και διατίθενται σε 4 γεύσεις: φυσική, ρίγανη, κανέλα – ζάχαρη και πίτσα.
Τα Pitatakia διανέμονται πανελλαδικά στις αλυσίδες Super Market, όσο και στην μικρή Λιανική, περίπτερα και μίνι μάρκετ μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την εταιρεία ΑΤΛΑΝΤΑ. Ήδη το ποσοστό κάλυψης στην επικράτεια ξεπερνά το 70% των στοχευόμενων σημείων πώλησης και σύντομα αναμένεται η πλήρης κάλυψη της ελληνικής αγοράς.
Στόχος της ελληνικής εταιρείας είναι διεύρυνση της γκάμας προϊόντων της με έμφαση πάντα στην δημιουργία προϊόντων ζύμης.
Διαβάστε επίσης: Εξωστρέφεια και ανάπτυξη με επενδύσεις 6,5 εκ. ευρώ για την alfa