Το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που ενέκριναν οι ρυθμιστικές αρχές του ενεργειακού συστήματος ασφάλειας για τη χρήση του ηλεκτρικού δικτύου της Γερμανίας είναι το Leaf της Nissan.
Συγκεκριμένα, το Leaf μπορεί να παίρνει ενέργεια από το δίκτυο, αλλά και να δίνει σε αυτό, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες των συγκεκριμένων αυτοκινήτων να πωλούν ενέργεια στο δίκτυο.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Nissan έχει πουλήσει περίπου 370.000 ηλεκτρικά οχήματα.
Παράλληλα, μαζί με την Renault είναι οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες που δίνουν μεγάλη βαρύτητα στη λειτουργία των μπαταριών που μπορούν να ενσωματωθούν στο σύστημα ηλεκτρικής ενέργειας.