Ελλάδα

ΕΦΚΑ: Δράσεις για καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών στις πληγείσες περιοχές


Αλλαγές ετοιμάζει ο ΕΦΚΑ, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών που επλήγησαν από τις φονικές πυρκαγιές στην Αττική.

Η Διοίκηση του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών στις περιοχές που επλήγησαν από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και για την ευχερέστερη διεκπεραίωση καθημερινών θεμάτων διοικητικής φύσεως που αφορούν στον Φορέα, προχώρησε – εκτός της εξυπηρέτησης με επίσκεψη στα περιφερειακά Υποκαταστήματα του - στην κατά προτεραιότητα πληροφόρησή τους μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΦΚΑ (1555).

Η ίδια δυνατότητα για τους πληγέντες υπάρχει και μέσω αποστολής mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@efka.gov.gr