Διευρύνουν την συνεργασία τους οι εταιρείες Viacom και Snapchat, υπογράφοντας μία πολυετή διαφημιστική συμφωνία.
Οι επενδυτές της Viacom, επηρεασμένοι από τις ανησυχίες τους σχετικά με τον προϋπολογισμό της εταιρείας, ελπίζουν η εταιρία να βρει νέους τρόπους να επωφεληθεί από την ψηφιακή οικονομία.
Αυτή τη στιγμή το Snapchat ήδη φέρει περιεχόμενο που ανήκει στη Viacom, μέσω των δικτύων Comedy Central και MTV.
Μέσω της νέας συμφωνίας, θα επιτρέπεται στην ενημερωτική εταιρεία να πουλά διαφήμιση για λογαριασμό του Snapchat.
Για το Snapchat, η κίνηση αυτή μπορεί να προσελκύσει πιο μεγάλους διαφημιστές στην πλατφόρμα. Από την άλλη, η Viacom μπορεί να επωφεληθεί με το να συνδεθεί με πιο νεαρούς θεατές, αφού η γενιά του MTV έχει πλέον ενηλικιωθεί.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Viacom θα έχει αποκλειστικά δικαιώματα στο να πουλά απευθείας διαφήμιση για το περιεχόμενο του Snapchat. Η Viacom θα προσθέσει επίσης δύο νέα κανάλια στη σελίδα «Discover» του Snapchat, η οποία παραπέμπει μεταξύ άλλων σε κανάλια των CNN, Vox, Mashable και Wall Street Journal.