Η FedEx Express, θυγατρική της FedEx Corp. (NYSE: FDX) και η μεγαλύτερη εταιρεία ταχυμεταφορών στον κόσμο, ανακοινώνει ότι η υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου της για διεθνείς αποστολές προκαθορισμένης ημερομηνίας είναι πλέον διαθέσιμη για πελάτες σε 24 χώρες της Ευρώπης με σύνδεση σε 47 αγορές σε όλο τον κόσμο.
Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα σε 10* αγορές το 2021, η υπηρεσία FedEx International Connect Plus (FICP) διατίθεται πλέον σε 14 ακόμη χώρες: Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Εσθονία, Ιρλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Νορβηγία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σλοβενία, Τσεχική Δημοκρατία και Φινλανδία.
Μία υπηρεσία όπως η FICP επιτρέπει στους πωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες στην Ευρώπη και στο εξωτερικό, συνδέοντάς τους με το 99% σχεδόν του παγκόσμιου ΑΕΠ. Οι επιχειρήσεις αυτές θα μπορούν πλέον να στέλνουν τα προϊόντα τους στους διαδικτυακούς αγοραστές σε 1-3 ημέρες για την Ευρώπη, σε 3-4 ημέρες για τη Βόρεια Αμερική και σε 3-5 ημέρες για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και τον υπόλοιπο κόσμο** με ελκυστικές τιμές, βελτιώνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητά τους στην αγορά.
Ο Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International της FedEx Express Europe, είπε: «Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να υπερβούν τα 5 τρισ. δολάρια το 2022 και να ξεπεράσουν τα 7 τρισ. δολάρια το 2025, δημιουργώντας πολλές ευκαιρίες για τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Με την πρόσφατη επέκταση της υπηρεσίας FICP στις αναπτυσσόμενες αγορές της ανατολικής και βόρειας Ευρώπης, η FedEx Express στηρίζει τις επιχειρήσεις στην αναπτυξιακή τους πορεία, συνδέοντάς τες με περισσότερους πελάτες στις αγορές της Ευρώπης και όλου του κόσμου.»
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, το τοπίο του λιανικού εμπορίου μεταμορφώθηκε χάρη στην αύξηση τόσο των εγχώριων όσο και των διασυνοριακών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Μια έρευνα καταναλωτών σε 40 χώρες παγκοσμίως έδειξε ότι, το 2020, το 37% των αγοραστών ηλεκτρονικού εμπορίου πραγματοποίησαν περισσότερες διασυνοριακές αγορές λόγω της πανδημίας. Επίσης, το 28% αυτών συμφώνησαν ή συμφώνησαν απόλυτα ότι στο μέλλον θα πραγματοποιούν περισσότερες αγορές μέσω διαδικτύου από καταστήματα λιανικής που βρίσκονται σε άλλες χώρες. Σε ερωτήσεις σχετικές με διάφορα στοιχεία της διαδικασίας παράδοσης, οι καταναλωτές υπέδειξαν ότι τα χαμηλότερα επίπεδα ικανοποίησης αφορούσαν την ταχύτητα παράδοσης. Επιπλέον, το 71% των καταναλωτών θα προτιμούσαν ένα διαδικτυακό κατάστημα λιανικής που προσφέρει ευέλικτες επιλογές παράδοσης από ένα που δεν προσφέρει.
«Παρόλο που οι ρυθμοί επιταχύνθηκαν λόγω της πανδημίας, στη FedEx εργαζόμαστε και επενδύουμε στις δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου εδώ και χρόνια» είπε ο Eser Sezek, Vice President Ground Operations South East Europe, Israel and Turkey. «Με την υπηρεσία FedEx International Connect Plus παρέχουμε ανταγωνιστική εξυπηρέτηση με παράδοση σε προκαθορισμένη ημερομηνία, σε συνδυασμό με ελκυστικές τιμές για τους πωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου. Η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ελλάδα, μια χώρα που πρωτοστατεί στην πορεία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, καθώς παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C κατά 77% το 20204.»
Η υπηρεσία συνδυάζει την αξιοπιστία των διεθνών παραδόσεων προκαθορισμένης ημερομηνίας με την τελωνειακή εξειδίκευση και τις δυνατότητες παρακολούθησης της FedEx. Οι πωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν επίσης να στέλνουν ειδοποιήσεις, ενώ οι αγοραστές έχουν την ευελιξία να αλλάζουν την ημέρα και την τοποθεσία των παραδόσεων μέσω του FedEx Delivery Manager®, που παρέχει ορατότητα, μεγαλύτερο έλεγχο και ευκολία για τις παραγγελίες τους μέσω διαδικτύου.
Οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και οι καταναλωτές μπορούν να μάθουν περισσότερα για την υπηρεσία FICP στη διεύθυνση https://www.fedex.com/el-gr/shipping/rates/ficp-rates.html.