Με αφορμή τα 25 χρόνια από την ίδρυσή της και τη συνεχή ανοδική της πορεία, η INTERLIFE ξεκίνησε digital διαφημιστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Ένα βήμα μπροστά».
Στόχος της καμπάνιας είναι να επικοινωνήσει το μέγεθος και τη δυναμική της εταιρίας, με βασικούς άξονες τα Καινοτόμα Ασφαλιστικά Προγράμματα που προσφέρει στην Ασφαλιστική Αγορά, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τις σχετικές ενέργειες στις οποίες προβαίνει τονίζοντας, παράλληλα, το Υπεύθυνο Επιχειρείν που αποτελεί την κινητήριο δύναμη της INTERLIFE εκφρασμένο μέσα από την αξιοπιστία τη φερεγγυότητα και τη γρήγορη εξυπηρέτηση που την χαρακτηρίζει.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε και υποστηρίχθηκε ενδοεταιρικά από το Τμήμα Marketing & Δημοσίων Σχέσεων και προωθήθηκε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook, Twitter, Linkedin & Youtube) και στον κλαδικό ηλεκτρονικό τύπο.