AUTOin

Dacia: Καινοτομεί με ένα «φρέσκο» επιχειρηματικό μοντέλο


Το επιχειρηματικό μοντέλο της Dacia είναι μοναδικό, καθώς έχει εξελιχθεί με βάση το συνδυασμό τριών βασικών πυλώνων: Σχεδιασμός σε συνάρτηση με το κόστος κατασκευής, με στόχο ένα πλεονέκτημα στο κόστος της τάξεως περίπου στο -15% έναντι του ανταγωνισμού, χάρη την προτεραιότητα που έχει δοθεί σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία για τους πελάτες, την πλήρη εκμετάλλευση τεχνολογίας από το Renault Group και την τεχνογνωσία 3.000 μηχανικών.

Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr