Η Cupra υιοθετεί τις αλλαγές στα συστήματα μετάδοσης κίνησης που εισήγαγε η VW με την πάροδο του χρόνου στο ID.3. Άλλωστε και τα δύο οχήματα κατασκευάζονται μαζί σε μια γραμμή στο εργοστάσιο της VW στο Zwickau της Γερμανίας.
Συγκεκριμένα, στο μέλλον θα υπάρξουν τρεις εκδόσεις του Born. Τις δύο φθηνότερες εκδόσεις ενώνει η κίνηση πίσω, η οποία είναι η έκδοση των 231 PS του «παλαιού» κινητήρα MEB APP310 με την ροπή των 310 Nm. Η διαφορά έγκειται στην μπαταρία: το βασικό μοντέλο, χρησιμοποιεί μια μονάδα αποθήκευσης ισχύος που καθορίζεται στον τιμοκατάλογο του Cupra με 63 kWh μεικτά και 60 kWh καθαρά, όσο η VW μιλά για καθαρό ενεργειακό περιεχόμενο 59 kWh για το ID.3, αλλά μάλλον είναι η ίδια μπαταρία.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr