Επιχειρήσεις

Cosmote: Η τεχνολογία στη διάθεση του κρατικού μηχανισμού για τη μάχη ενάντια στον κορωνοϊό


Την τεχνολογία στη μάχη κατά της πανδημίας «ρίχνει» η COSMOTE. Στην προσπάθεια της Πολιτείας για επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Δημόσιου τομέα, η COSMOTE στέκεται αρωγός, μέσα από ολοκληρωμένες λύσεις Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ICT), που συμβάλλουν στην ταχύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία του Κρατικού μηχανισμού στη μάχη ενάντια στον  κορωνοϊό και στην επικοινωνία του κράτους με τους πολίτες.

Τα έργα που υλοποιήθηκαν σε χρόνο-ρεκόρ για να μπουν στη διάθεση του Κρατικού μηχανισμού, είναι:

  • Η υπηρεσία τηλεργασίας για 10.000 Δημόσιους υπαλλήλους μέσω ΣΥΖΕΥΞΙΣ, η οποία παρέχεται δωρεάν για τους 3 προσεχείς μήνες.
  • Η άυλη συνταγογράφηση, που επιτρέπει στους πολίτες να λαμβάνουν ιατρικές συνταγές στο κινητό τους. Δωρεάν παραχωρήθηκαν τα SMS που απαιτούνται για τη λειτουργία της υπηρεσίας για όλο τον Απρίλιο.
  • Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής διακίνησης και ψηφιακής υπογραφής Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου για το υπουργικό συμβούλιο.
  • Η τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης 10306 και η δρομολόγηση κλήσεων σε 100 ειδικούς ψυχικής υγείας. Η γραμμή παραχωρήθηκε δωρεάν. Οι κλήσεις συνδρομητών COSMOTE είναι δωρεάν.

Ο Όμιλος ΟΤΕ παρέχει επίσης: 

  • Δωρεάν πρόσβαση από κινητά δίκτυα, χωρίς χρέωση δεδομένων (zerorating), στις ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία. 
  • Δωρεάν SMS για 3 μήνες στο Κέντρο Επιχειρήσεων και Υγείας (ΚΕΠΥ) του ΕΚΑΒ για την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας.

Ο Chief Commercial Officer Business Segment Ομίλου ΟΤΕ, Γρηγόρης Χριστόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Στις δύσκολες αυτές στιγμές, η τεχνολογία μπορεί να αποτελέσει έναν πολύτιμο σύμμαχο στη μάχη κατά του κορωνοϊού. Είμαστε υπερήφανοι που υλοποιούμε έργα τεχνολογίας που διευκολύνουν το Κυβερνητικό έργο στην αντιμετώπιση του COVID-19. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους ανθρώπους του Ομίλου ΟΤΕ που εργάζονται εντατικά, ολοκληρώνοντας με επιτυχία απαιτητικά projects, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Ως Όμιλος θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να βγούμε νικητές από αυτή την περιπέτεια. Μέχρι τότε, από το σπίτι, καλύτερα για όλους».

Περισσότερες πληροφορίες για τα έργα τεχνολογίας

Συμβάλλοντας στην ασφάλεια των δημόσιων υπαλλήλων και την απρόσκοπτη λειτουργία κρίσιμων υπηρεσιών του Δημοσίου αυτή τη δύσκολη περίοδο, ο Όμιλος ΟΤΕ, ως ανάδοχος του έργου ΣΥΖΕΥΞΙΣ, έδωσε τη δυνατότητα στους εργαζόμενους των δημόσιων φορέων, που είναι συνδεδεμένοι στο δίκτυο ΣΥΖΕΥΞΙΣ, να εργαστούν από το σπίτι. Το έργο υλοποιήθηκε για τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ. Ο Όμιλος ΟΤΕ θα παρέχει δωρεάν την υπηρεσία για τους προσεχείς 3 μήνες, επιτρέποντας σε έως και 10.000 δημόσιους υπαλλήλους να συνδεθούν, από το σπίτι μέσω VPN, απευθείας με τον υπολογιστή του γραφείου τους και να έχουν πρόσβαση με ασφάλεια σε web εφαρμογές της υπηρεσίας τους.

Ο Όμιλος ΟΤΕ, σε συνεργασία με την εταιρία BYTE, προχώρησε και στην υλοποίηση του έργου της άυλης συνταγογράφησης, για λογαριασμό των Υπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υγείας. Μέσα από την εφαρμογή αυτή, που είναι διαθέσιμη στο gov.gr, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να λαμβάνουν γρήγορα και απλά, τις ιατρικές τους συνταγές στο κινητό τους, χωρίς να χρειάζεται να τις προσκομίζουν τυπωμένες στον φαρμακοποιό. Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος ΟΤΕ παραχώρησε δωρεάν στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) ΑΕ τα SMS που απαιτούνται για το μήνα Απρίλιο, για τη λειτουργίας της άυλης συνταγογράφησης.

Αξιοποιώντας το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων που υλοποιεί για το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο Όμιλος ΟΤΕ δημιούργησε την απαραίτητη υποδομή για την λειτουργία της εφαρμογής ψηφιακών υπογραφών των πράξεων νομοθετικού περιεχομένου για το υπουργικό συμβούλιο. Παράλληλα, επισπεύδει και τη διαδικασία διαμοιρασμού 150.000 ψηφιακών υπογραφών για στελέχη του Δημόσιου τομέα, σε συνεννόηση με το Υπουργείο.

Για την ανάπτυξη υπηρεσίας ψυχολογικής υποστήριξης πολιτών απέναντι στην πανδημία του COVID -19, από το Υπουργείο Υγείας και την Α΄ Ψυχιατρική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο Όμιλος ΟΤΕ παραχώρησε  δωρεάν την τηλεφωνική γραμμή 10306 και προέβη σε ειδική υλοποίηση για τη διαχείριση και δρομολόγηση των κλήσεων ταυτόχρονα σε έως 100 απομακρυσμένους ειδικούς ψυχικής υγείας. Οι κλήσεις συνδρομητών COSMOTE στο 10306 είναι δωρεάν.  

Επιπλέον, από τις 8 Απριλίου παρέχει δωρεάν πρόσβαση, χωρίς χρέωση δεδομένων (zerorating) από κινητά δίκτυα, στις ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία. 

Ο Όμιλος ΟΤΕ προσέφερε δωρεάν SMS για 3 μήνες στο Κέντρο Επιχειρήσεων και Υγείας (ΚΕΠΥ) του ΕΚΑΒ, καθώς μέσω γραπτών μηνυμάτων τα νοσοκομεία της επικράτειας αποστέλλουν στοιχεία στις Διοικήσεις των 133 Υγειονομικών Σχηματισμών όλης της χώρας, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας.

Τέλος, ο Όμιλος ΟΤΕ υλοποίησε τον σχεδιασμό του Υπουργείου για το 13033 όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των συνδρομητών του, με δωρεάν SMS για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησή τους, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό Covid-19.

Όλες οι δράσεις της COSMOTE για τη στήριξη της κοινωνίας και τη διευκόλυνση των συνδρομητών της, όσο διαρκεί η μάχη κατά της πανδημίας, δημοσιεύονται εδώ.