Ανακοίνωση για το τεχνικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε χθες, Τετάρτη, και που είχε ως αποτέλεσμα οι πελάτες της να μην έχουν πρόσβαση στο mobile internet, εξέδωσε η Cosmote. Το τεχνικό πρόβλημα ξεκίνησε στις 16:00 και αποκαταστάθηκε 2:35 σύμφωνα με την ανακοίνωση.
"Η COSMOTE ενημερώνει ότι στις 2.35 αποκαταστάθηκε πλήρως η δυσλειτουργία που είχε παρουσιαστεί στην πρόσβαση internet για αριθμό πελατών κινητής. Η δυσλειτουργία προκλήθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών αναβάθμισης του δικτύου.
Μέσα στις επόμενες ημέρες, η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τους πελάτες που επηρεάστηκαν. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση", τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρίας.