Επιχειρήσεις

Coca-Cola HBC: Γρίφος τα αποτελέσματα α΄τριμήνου


Για "δυνατό ξεκίνημα τη φετινή χρονιά" κάνει λόγο η Coca-Cola HBC, στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων α΄τριμήνου. Πραγματικός γρίφος η ανακοίνωση, μάλλον συσκοτίζει αντί να δίνει μιά καθαρή εικόνα για τις επιδόσεις του ελληνικού πολυεθνικού ομίλου. Δεν αποσαφηνίζονται καν ο κύκλος εργασιών της μητρικής και του ομίλου, ούτε τα οικονομικά αποτελέσματα -αν στο τρίμηνο  υπάρχουν κέρδη ή ζημίες.

Είναι σύνηθες πάντως για τον όμιλο, τα πλήρη αποτελέσματα να ανακοινώνονται στο εξάμηνο και το έτος και όχι σε κάθε ξεχωριστό τρίμηνο.

Τα βασικά στοιχεία που μπορεί να αλιεύσει κανείς< προσπαθώντας να λύσει τον γρίφο:

- Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,8% σε όγκο και κατά 1% σε αξία

- Επετεύχθη "οργανική" αύξηση εσόδων 12,6%.

-Διευρύνθηκαν τα μερίδια αγοράς του ομίλου κατά 1,2% σε αξία στα μη αλκοολούχα αναψυκτικά και 0,7% στα ανθρακούχα αναψυκτικά.

Αλλα επιμέρους στοιχεία για τις επιδόσεις του ομίλου στο α΄τρίμηνο:

 - Οι όγκοι πωλήσεων στα ανθρακούχα αναψυκτικά ήταν σταθεροί, ενώ στα ποτά ενέργειας και στον καφέ σημείωσαν ισχυρή διψήφια αύξηση (+37,3% και +34,3% αντίστοιχα).

- Η ισχυρή οργανική αύξηση αντισταθμίστηκε από τον αντίκτυπο δυσμενών συναλλαγματικών διαφορών (μετατροπή των αποτελεσμάτων του Ομίλου στη Νιγηρία και την Αίγυπτο από τοπικά νομίσματα σε ευρώ).

Οι επιδόσεις στις επιμέρους αγορές:

Αναπτυγμένες αγορές: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,1% σε οργανική βάση,

Αναπτυσσόμενες: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,5% σε οργανική βάση, με ενθαρρυντική βελτίωση στους όγκους πωλήσεων

Αναδυόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 19% σε οργανική βάση, λόγω της αύξησης των εσόδων ανά κιβώτιο. Καταγράφηκαν ανθεκτικές επιδόσεις στους όγκους πωλήσεων παρά τις επιπτώσεις από το μακροοικονομικό περιβάλλον και τις αρνητικές συναλλαγματικές μεταβολές.
      Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC Zoran Bogdanovic σχολίασε:

«Κάναμε ένα δυνατό ξεκίνημα στη χρονιά, σημειώνοντας συνεχιζόμενη πρόοδο ως προς τη στρατηγική μας στα προϊόντα 24/7 κατανάλωσης. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,6% σε οργανική βάση χάρη στις κατηγορίες στρατηγικής μας προτεραιότητας, δηλαδή εκείνες των ανθρακούχων αναψυκτικών, των ποτών ενέργειας και του καφέ. Επίσης, είμαστε ικανοποιημένοι από την ανακοίνωση ενός ακόμη τριμήνου αύξησης του όγκου πωλήσεων και των μεριδίων αγοράς.

Κατά την περίοδο αυτή, χρησιμοποιώντας δεδομένα, πληροφορίες και αναλύσεις, επιταχύναμε την επένδυση στο ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας 24/7 κατανάλωσης καθώς και στις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, με αρκετές κυκλοφορίες νέων σημάτων και στοχευμένες πρωτοβουλίες στις αγορές μας. Με αυτό τον τρόπο, διασφαλίζουμε τη συνέχιση της ισχυρής υλοποίησης της στρατηγικής μας στην αγορά, σε στενή συνεργασία με τους πελάτες μας.»

 

Διαβαστε επισης