«Όταν και προσπαθούμε να μειώσουμε το κόστος παραγωγής ενός EV, το πρώτο πράγμα που εξετάζουμε είναι και η μπαταρία». Δήλωσε ο Koskas σε εκπροσώπους του ειδικού τύπου παρουσιάζοντας το νέο Citroen e-C3.
Όπως ανέφερε, η χρήση μπαταρίας με χημική σύνθεση νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) και για το πακέτο μπαταριών 44 kWh του e-C3. Θα κόστιζε έτσι περίπου και 20% περισσότερο. Αλλα η Citroen ξεκίνησε έτσι, ένα καταιγιστικό πρόγραμμα μείωσης του κόστους. Ώστε και να φέρει το νέο C3 στην αγορά και με κόστος κάτω και απο τα 25.000 ευρώ, για την καθαρόαιμη ηλεκτρική έκδοση.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr