Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Τιερί Κόσκας, είπε ότι η μάρκα «πρέπει να δώσει το βάρος της στην προώθηση, για τις κύριες εκδόσεις και όχι για τις εξειδικευμένες». Αυτό ουσιαστικά επιβεβαιώνει, ότι στο μέλλον η γκάμα θα ξεκινά με το C3 της κατηγορίας Β, με το Ami κάτω απο αυτό, ενώ θα τελειώνει με το C5 Aircross της κατηγορίας C.
Ο Κόσκας, είπε ότι η Citroën δεν έχει σχέδια για αντικατάσταση του C1, λόγω αδυναμίας της, να το καταστήσει κερδοφόρο. Και ουσιαστικά απέκλεισε μια αντικατάσταση της έκδοσης D C5 X, η οποία «δεν έχει κακή απόδοση αλλά είναι σε μια κατηγορία που δεν υπάρχει στην πράξη “. Και πρόσθεσε: «Η Citroën πρέπει να είναι στην κατηγορία B και C, καθώς αυτή είναι και η «καρδιά» της μάρκας».
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr